Z CYKLU LUMPEKSOWE ŁOWY: SNEAKERSY ADIDAS ORIGINALS

I've been thinking about this kind of a longline coat since a long time, but wasn't sure if I'm not too short. Finally I boug...

I've been thinking about this kind of a longline coat since a long time, but wasn't sure if I'm not too short. Finally I bought this really long one from here and just love it! These white Adidas Originals sneakers I've digged at the thrift store for 3 zl only. They are the very old ones (unavailable since about 10 years ago) but in a perfect condition as you can see - it's called a real oldschool! ;) I like how it goes with the coat, and BTW, these sneakers are one of the most comfy pair I've ever had, I swear...

To już trzeci post outfitowy z rzędu, szaleję! Czapka, wełniany sweter i płaszcz, a i tak było mi wczoraj chłodno - gdzie można składać reklamacje w sprawie pogody? Długaśny płaszcz aż do kostek chodził mi po głowie od dawna, ale przed zakupem powstrzymywał mnie mój wzrost krasnoludka. W końcu jednak się skusiłam, zamówiłam go tutaj i nie żałuję, jest super! 

Gwoźdź programu to jednak białe sneakersy Adidas Originals, które kupiłam w lumpeksie... za 3 złote. Słownie: TRZY! Najpierw obawiałam się, czy to nie podróbki, bo nie widziałam takiego modelu na rzepy zamiast sznurówek, ale okazało się, że to autentyczny model Adidasa sprzed lat. W dodatku - jak chyba widać na zdjęciach - w świetnym stanie. To dopiero oldschool! :) Temat zakupu butów w second-handzie jest nieco kontrowersyjny i pewnie ktoś z was skrzywił się z obrzydzeniem, ale istnieją metody dezynfekcji, takie, jak potraktowanie wnętrza butów spirytusem, porządne wypranie w pralce (nic im się nie stało) i wymiana wkładek (to już chyba nie "metoda dezynfekcji" - nieważne, wybaczcie) i można śmigać bez obaw. Przy okazji, to jedne z najwygodniejszych butów, jakie kiedykolwiek nosiłam. Po całym dniu chodzenia nie odczułam ani odrobiny zmęczenia na moich przewrażliwionych, wiecznie obtartych nogach ;) Cudo!


 ph. Natalia Kmita

Płaszcz TUTAJ buty Adidas z SH, spodnie SH, sweter Acne, czapka Asos // Coat HERE, SH Adidas sneakers, SH pants, Acne sweater, Asos beanie

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Też jestem "krasnoludkiem", więc wystrzegam się długich płaszczy. Choć zawsze chciałam taki posiadać. Udowodniłaś, że nawet my, krasnoludy możemy nosić długie płaszcze i też wyglądamy w nich dobrze :) Świetne zdjęcia, super stylizacja. Nie mam się do czego przyczepić :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kompleksy co do swojego niskiego zwrostu, dlatego nawet prostych trenczy się boję, ale może Ty otworzyłaś mnie na nie i w końcu kupię sobie wymarzony, granatowy płaszczyk. Stylizacja świetna, a takiej zdobyczy, jak sneakersy Adidasa, zazdroszczę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić tak świetna torebkę ? przeszukałam pół internetu i nadal nie znalazłam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam na Allegro, proszę :) http://allegro.pl/torebka-pikowana-chanelka-exclusive-3-kolor-i4232232266.html

      Usuń
    2. wielkie dzięki :*

      Usuń
  4. I stał się - moj nowy, ulubiony post!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, a na żywo jeszcze piękniej krasnoludku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Im not really a sneaker wearing type,but that really looks comfy indeed! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I believe that your beauty and cuteness makes anything you wear amazing ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śweitny zestaw mega zdjęcia + obserwuje ;) zapraszam http://easy-freaky.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się podoba Twój komentarz Justina :) zapraszam do mnie http://jestemspamerem.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylóweczka, a buty mega! Zazdroszczę łupu!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/05/tiul.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia i stylówka!

    Byłabym wdzięczna za każde odwiedzenie:
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, zazdrościmy butów z lumpa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice oufit :)


    http://learnency.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze wyglądasz w tym długim płaszczu, adidasy to niebywała okazja, choć przyznaję, że mam pewne opory przed kupowaniem butów w second-handach.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili - chętnie poczytam Twoje komentarze :)
    fashionfascinate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I LOVE this look <3

    WWW.DOLCEPLACARD.COM

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1