Masz misz masz.

Moje pierwsze własnoręcznie wykonane latte macchiato - uwielbiam! Rodzinnie kupiliśmy sobie pod choinkę dobry ekspres do kawy i to chy...

Moje pierwsze własnoręcznie wykonane latte macchiato - uwielbiam! Rodzinnie kupiliśmy sobie pod choinkę dobry ekspres do kawy i to chyba najfajniejszy ze wszystkich prezentów! Upiekłam też rożki z jabłkami z ciasta francuskiego. Nie chwaląc się, są przepyszne ;) // Mój biały pokój // Kilka moich prezentów. Najbardziej ucieszyłam się z książki P. Ardena "Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być" - mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie i po jej lekturze stanę się mądra, ogarnięta i bogata! // Angielski shortbread na polskie Święta - już na drugą Gwiazdkę upiekłam 'Ciasto Milionera'. Banalnie proste i genialne, planuję zamieścić tu przepis.

Me and my parents bought a coffe machine as a gift to all of us and that is first latte macchiato made by me. I also made those puff pastry apple cookies - delicious! // My white room // A few gifts - I'm so happy with P. Arden's book 'It's not how good you are, it's how good you want to be'. I didn't have time to start reading yet, but I hope I'll become very smart and rich after this! ;) // English shortbread for polish Christmas. This 'Millionaire's Cake' is pretty simple and delicious - next time I'm gonna add a recipe here.


Do zdjęć z łapy chyba nie ma sensu przypisywać głębszego... sensu? // Just some selfies, nothing to say more ;)

Przecudowny, przepiękny Teatr Słowackiego, do którego wybieram się obejrzeć spektakl zaledwie od początku studiów, i jeszcze mi się nie udało (wstyd i hańba, ech). // Bywam w Katowicach całkiem często od dwudziestu czterech lat, a ostatnio, po wyjściu z dworca musiałam spytać o drogę na przystanek. Nie byłam tam, od kiedy dworzec stanowił tylko wielką dziurę w ziemi i dosłownie nie poznałam tego miasta - w końcu Katowice jakoś wyglądają! // Dzisiejsze zdjęcie bez filtra - wow! // Tak bardzo, bardzo chciałabym znów gdzieś polecieć, że już na czterech literach usiedzieć nie mogę. A tu się nie zapowiada.

Beautiful Słowacki Theatre in Cracow // New train station in Katowice // Today's pic without any filter, wow! // I want to fly somewhere again!

Które zdjęcie nie pasuje do reszty? ;) Mój przystojniacha został w tym roku najsłodszym mikołajkiem świata! // Which picture doesn't match the rest? ;) That is the cutest baby outfit I've ever seen and I just had to buy it for my little handsome boy!



             ALL PICS FROM MY INSTAGRAM PROFILE HERE



A na koniec... Co prawda minął czas kupowania świątecznych prezentów, ale nadchodzi czas na prezenty dla nas samych - przynajmniej tak sobie usprawiedliwiam planowany za kilka dni napad na galerię ;) Co roku niecierpliwie czekam na wyprzedaże, bo moja oszczędna (no, bo przecież nie skąpa!) natura, każe mi nieźle się nagimnastykować przed każdym większym zakupem, jak by to zrobić, żeby kupić coś fajnego za fajne pieniądze. Dlatego chciałabym polecić wam nowy portal www.promoszop.pl gdzie w jednym miejscu szybko znajdziecie wszystkie aktualnie dostępne w sklepach stacjonarnych i internetowych, kupony, rabaty i promocje. Jest ich tam mnóstwo, więc planując zakupy, warto najpierw zajrzeć i dowiedzieć się, czy możemy coś zaoszczędzić w ulubionym sklepie.

Życzę wam miłego drugiego dnia świąt! Nie objedzcie się tak, jak ja, do nieprzytomności - nic przyjemnego ;)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. fajne fotki, a ekspres do kawy to naprawdę świetny prezent dla całej rodziny !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki ;) Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam się więc do Ciebie niebawem na kawkę. i rogalika też poproszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniale się składa, bo ja cię też zapraszam. niestety po rogalikach pozostały tylko wspomnienia :(

      Usuń
  4. Śliczne zdjecia.

    Magiczne i z klimatem :)
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki mega strój czerwony SANTA! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Love these pictures. Amazing xx

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie misz masze <3
    kawa wyglada pysznie, rózowy zachód słonca jest cudny!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. alez uwielbiam takie swiateczne mixy :) wprawiaja mnie w dobry nastroj i bija pozytywna energia :)
    fajnie tu u Ciebie, bede wpadac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąteczne klimaty, coś, co czmiele lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1