KIND OF FESTIVAL LOOK

...tak właśnie skojarzył mi się ten zestaw, choć gdybym akurat wybierała się na przykład na Coachelle (ehe ;)) oczywiście zmieniłabym buty,...

...tak właśnie skojarzył mi się ten zestaw, choć gdybym akurat wybierała się na przykład na Coachelle (ehe ;)) oczywiście zmieniłabym buty, najchętniej na zamszowe botki. Miłej niedzieli wszystkim! :)

I think I could go to some festival in this outfit, but if I'd go to Coachella (I said IF ;)) I'd wear the different shoes obviously, suede boots maybe... Have a nice sunday everyone! :)


ph. Andrzej Warmiński 

Koszula i buty Zara, torebka i szorty lumpeks, okulary Sinsay, cienkie bransoletki Six (prezent <3) // Zara shirt and heels, second-hand bag and shorts, Sinsay shades, Six bracelets 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Wyglądasz obłędnie w tej stylizacji :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, piękna ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Leno Magdo, zanim założyłaś bloga byłam zupełnie szczęśliwa, pomimo braku obłędnych ciuchów, a moja świadomość mody ograniczała się do NIE wkładania frotowych skarpet do sandałów. dlaczego tak mieszasz w moim świecie i każesz mi pożądać Twojej koszuli oraz sprawiasz, że chcę kopiować wszystko co tu widzę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Widzę, że u Ciebie super pogoda, super! :)

    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, tego dnia było 20 kilka stopni :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Szorty - świetne! Cała stylizacja zachowana w klimacie takim jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw! Pozdrawiam i zapraszam do siebeie na www.maaryclark.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie rewelacja :) klasycznie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest idealnie, biala koszula wciagnieta w spodnie wyglada nonszalancko w polaczeniu z poszarpanymi spodniami. Szpilki dodaja odrobine kobiecosci a torba z fredzlami festiwalowego klimatu- to lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie za duże, wręcz mogłyby być ciut większe ;) Szpilki zawsze tak wyglądają na zdjęciach w pewnym ułożeniu stopy i często na blogach widzę komentarze tego typu ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. wow bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny look, wszystko do siebie pasuje, mam te same butki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wlansie podbne ubrania ostatnio znalazlam w sh :D
    sh to moj drugi dom :D
    nerlit.blogspot

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1