COLLAR DRESS

To już druga sukienka na moim blogu! ;) Rzadko je noszę, ale w tej się zakochałam. W sklepie internetowym firmy Como Tailoring możemy sper...

To już druga sukienka na moim blogu! ;) Rzadko je noszę, ale w tej się zakochałam. W sklepie internetowym firmy Como Tailoring możemy spersonalizować sobie ubranie i zdecydować o długości dołu i rękawa - super, prawda? Jeszcze nigdy się z tym nie spotkałam! Wybrałam mini z krótkim rękawem, a aby uniknąć efektu zestawu kościelnego, zamiast szpilek założyłam panterkowe espadryle i zostawiłam w spokoju tradycyjny nieład na włosach. Chyba pora przeprosić się z sukienkami!

// I wear dresses very rarely, but I fell in love with this collar one. I've ordered it at the Como Tailoring online store, where you can personalize each skirt or dress and choose the length of it and of the sleeves. Very nice, right? I choosed a mini with the short sleeves. I didn't want to look like a good girl so I wore the leopard espadrilles instead of the classic heels and I left my messy hair. Maybe it's time to start wearing dresses!

ph. Andrzej Warmiński

Sukienka TUTAJ torebka Mango, okulary Sinsay, espadryle Asos, płaszcz TUTAJ // Collar dress HERE, Mango bag, Sinsay shades, Asos leopard espadrilles, coat HERE

You Might Also Like

18 komentarze

  1. like students uniform :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cu-dow-na sukienka!! dla siebie wybrałabym inną długość (pomysł ze spersonalizowanymi produktami mnie wręcz zachwycił), ale Ty wyglądasz w niej świetnie - z jednej strony niewinnie i uroczo, z drugiej - szykownie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj z lumpka wróciłam z dwoma letnimi sukienkami :>
    ps. podoba mi się ta torebeczka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też w pierwszej kolejności tam poszukam letnich sukienek :) Dzięki, pozdrawiam!

      Usuń
  4. śliczna sukienka :) możesz w niej częściej chodzić <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włoski! :3
    http://s0methingood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous, love the dress xx

    fashiontatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyglądasz :) świetne zdjęcia ;-)
    chętnie bym się tak ubrała!

    buziaki
    holdmelikeapillow

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo niegrzecznie w tej grzecznej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega look.....I like.....
    Zapraszam na nowy post http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obłęd! sukienka jest boska i wyglądasz w niej cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz!! Okularki mega, chyba się po takie wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1