TREND CRUSH: mules

1. Aldo HERE 2. Zara HERE 3. Zara HERE 4. Zara HERE collages by me Jestem ciekawa, czy istnieje jakiś polski odpowiednik na...


1. Aldo HERE 2. Zara HERE 3. Zara HERE 4. Zara HERE

collages by me

Jestem ciekawa, czy istnieje jakiś polski odpowiednik nazwy tego rodzaju butów. Może "muły"? ;) Przedstawiciele nurtu brzydkie jest piękne, szturmem podbijają serca światowych fashionistek, a pewnie prędzej czy później wkradną się i na nasze ulice. Jak zwykle przy gorących trendach nie zawodzi Zara - w innych sieciówkach, póki co, krucho z "mułami". Wybrałam kilka modeli dostępnych online, moi faworyci to numery 2 i 4, a wasze?

ENGLISH: Ugly is beautiful - isn't it all about the mules? ;) I picked some pairs available online I like the most. My favourites are the second and the fourth one, do you agree?  

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mi najbardziej podobają się 2 i 3. :) http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałabym 3, bo są najbardziej zbliżone do mojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzalam numer 2 3 i 4 i wszystkie sa fenomenalne choc musze przyznac ze 3 niezbyt wygodne

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mnie jeszcze bardziej skłania ku numerowi drugiemu ;) Te pewnie są wygodniejsze ze względu na szerszy obcas. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. I really love the forth shoes, they are my styles.

    OdpowiedzUsuń

  5. YOUR BLOG ROCKS DEAR!

    New post on my blog, I’m waiting for your opinion dear!
    BABYWHATSUP.COM

    Discover THIS NEW BRAND. They’re looking for bloggers like you!

    Get in touch, I’m following you! Facebook | Instagram | Bloglovin |
    Win a trip in Genoa

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1