GREEN SMOOTHIE

  Nie znoszę smaku większości warzyw, owoce lubię, ale nie aż tak, żeby spożywać je w wystarczającej ilości - wyjątkiem są truskawki, ...


 
Nie znoszę smaku większości warzyw, owoce lubię, ale nie aż tak, żeby spożywać je w wystarczającej ilości - wyjątkiem są truskawki, które przez cały sezon pochłaniam w ilości z pół tony na dzień. Muszę więc przemycać sobie witaminy w jakiś ciekawy sposób (jak dziecku ;)) stąd moje najnowsze odkrycie kulinarne: zielony koktajl - tyle o nim wszędzie, że i ja musiałam spróbować. Obecność szpinaku w składzie nieco mnie przerażała, ale okazało się, że jego smak jest tu niewyczuwalny. Naprawdę pycha!
 
 
Musimy tylko zblendować:
 
garść świeżego szpinaku
połówkę awokado
1 banan
1 gruby plaster ananasa
połówkę jabłka
 
Dorzucić kostki lodu lub w przypadku ich braku, jak u mnie, dolać niegazowanej wody mineralnej (ilość według uznania, w zależności od pożądanej konsystencji) i schłodzić koktajl w lodówce. Oczywiście owoce można zamienić na inne, a jako zielonego składnika użyć ogórka, czy pietruszki. Smacznego! :)
 
ph. by me

You Might Also Like

14 komentarze

  1. świetny pomysł na koktajl, takiego z dodatkiem awokado jeszcze nie piłam:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm, pychota <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa, też takie lubię :)
    TU ( http://pinotnoirfashion.blogspot.com/2014/04/green-smoothie-radish-zielone-smootkie.html ) lubiłam taki z liści rzodkiewki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi inaczej, brzmi przepysznie, gdyby nie brak składników od razu bym się nim delektowała;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie, tylko ten szpinak, jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też od pewnego czasu słyszę o tym koktajlu, ale jestem przerażona tym szpinakiem :D Co prawda, uwielbiam go - tylko nie wiem czy w takiej postaci również mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo daję, że smak szpinaku jest niewyczuwalny!

      Usuń
  7. ja polecam dodać namoczone wcześniej płatki owsiane, wtedy koktajl się robi bardziej sycący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu namówić mamę na zakup blendera, im więcej widzę osób robiących sobie te pyszne koktajle tym bardziej mi przeszkadza ukłucie zazdrości. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja też teraz mam pożyczony, ale planuję zakup własnego, świetny wynalazek :)

      Usuń
  9. O pycha!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny kolor, aż się głodna zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1