INSTALIFE

FOLLOW MY INSTAGRAM @LENAMAGDASPOT Ponieważ ładowarka do mojego aparatu wciąż posiada status zaginionej, przeprosiłam się ze starym apa...

FOLLOW MY INSTAGRAM @LENAMAGDASPOT

Ponieważ ładowarka do mojego aparatu wciąż posiada status zaginionej, przeprosiłam się ze starym aparatem ważącym 150 kg i tachałam go dziś na ramieniu przez cały dzień w 150 stopniach. Kiedy wreszcie dotarłyśmy z koleżanką (której przydzieliłam rolę fotografa) na miejsce sesji, okazało się, że przed wyjściem  z domu pamiętałam o wszystkim... poza włożeniem do aparatu baterii ;) Poczęstuję was więc dziś porcją zdjęć z mojego Instagramowego konta, do śledzenia którego gorrrąco zapraszam! 

I've lost the battery from my camera so I can't take the outfit pictures since a few days ago... so I decided to show you some of my Instagram pieces this time. Feel free to follow my account! :)

1. Moje skrzypce, z którymi was ostatnio zapoznałam w tym poście 
My violin which you may remember from this post
2. Ogłaszam McFlurry z Oreo absolutnym hitem nadchodzącego lata! 
Oreo McFlurry is definitely my fav for this summer!
3. A takie nowiutkie tenisówki znalazłam ostatnio w SH za 2 zł ;) 
 I've digged these brand new sneakers at the thrift store for 2 zl ;)
4. OOTD

1. Nowe jeansy Acne, którymi już się chwaliłam tutaj 
New Asos jeans from this post
2. Najzwyklejszy zwyklak 
Casual OOTD
3. Nazwijmy to szumnie backstagem 
A little backstage 
4. Jak z każdą modą, tak i z tą na picie ze słoików nie do końca wiadomo, o co chodzi - ale co tam, podoba mi się! 
I don't actually now why drinking from the jams became so popular, but I just like it

 1. Dzisiejszy widok na krakowski rynek prosto z egzaminu 
Cracow view straight from today's exam
 2. Chyba jeszcze nie chwaliłam się tutaj moją kochaną przyjaciółką Natalią vel Panczo <3 
My BBF Natalia vel Panczo <3
 3. All black everything
4. Kawa i croissant to jedyne, co mogło poprawić ten śpiący, poniedziałkowy poranek ;) Nie ma dla mnie lepszego śniadania!
The only things which could improve this monday morning, coffe & croissant is my fav breakfast ever!

 1. Czym byłoby lato bez truskawek? Czym byłoby ŻYCIE bez truskawek?! 
What would be summer without the strawberries?!
2. Wiadomo ;)
...you know
3. OOTD 
4. Black is back again!

www.instagram.com/lenamagdaspot

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P. S. Chciałabym przy okazji poprosić was o głosy w konkursie Vanity Fair - trzy moje stylizacje zostały wyróżniona przez redakcję, a żeby mieć szansę na wygraną, potrzebuję was! :) Wystarczy wejść w link i kliknąć serduszko na górze zdjęcia, co zajmuje sekundę, a klikać można codziennie. Z góry bardzo dziękuję za każde głos! :* 
Link: http://ibdl.vanityfair.com/look/trench-coat_1401825182?user=lenamagdaspot

P. S. By the way, I'd like to ask you for the votes in Vanity Fair's competition. Three of my outfits has picked by magazine's editors and now, to have a chance to win, I need your votes! :) You just have to enter the link and click the heart on the top of the picture, it takes a second and you can vote everyday. Thank you very much for every single vote! :* 
Link: http://ibdl.vanityfair.com/look/trench-coat_1401825182?user=lenamagdaspot 



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Błagam, powiedz mi skąd masz te czarne sandałki na słupku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stradi :) tu w pełnej okazałości http://lenamagdaspot.blogspot.com/2014/05/white-shirt-is-always-good-idea.html

      Usuń
  2. Ostatnio szukałam po domu słoika :P moda dziwna, ale faktycznie, ma coś w sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/portalcassual - mam nadzieję, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło czyta się Twoje posty i znakomicie ubarwiasz je zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    czarne obcasy najlepsze!

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)

    http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :)
    i oczywiście jesteś mega atrakcyjna :))
    zapraszam do mnie www.krakowiankasklep.pl

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1