Leopard vintage blazer




You Might Also Like

13 komentarze

  1. Babcina szafa rozumiem.ze chodzi o to.ze to blazerek babuni? Bardzo mi sie podoba! Fajna z tego narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny ten plaszczyk! wyglada stylowo i ma cudowny print!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba! zdecydowanie na TAK i ta fryzura. Kupuję w całości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam panterke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście uważam, że panterka i wszelkie zwierzęce wzory są dość trudne do stylizacji, bo można otrzeć się o kicz czy wulgarność. U Ciebie jest z pazurem, ale ze smakiem. Bardzo fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetna sprawa, szkoda że ja nie mam nic tak wiekowego w swojej szafie : )
    Panterka w Twoim wydaniu mnie przekonuje : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1