Back to cool

Buty z dzisiejszego zestawu są jedną z ulubionych par w mojej szafie - aż trudno mi uwierzyć, że do tej pory pokazałam je tu tylko jede...



Buty z dzisiejszego zestawu są jedną z ulubionych par w mojej szafie - aż trudno mi uwierzyć, że do tej pory pokazałam je tu tylko jeden raz. W połączeniu z ramoneską i plecakiem tworzą idealny, jak dla mnie, casualowy outfit. Biel, czerń, jeans i skóra - więcej mi nie potrzeba! :)


ph. Andrzej Warmiński

Buty New Look, kurtka i jeansy Mango, plecak Reserved, koszulka z lumpeksu // New Look cut out boots, Mango jeans and jacket, Reserved backpack, second-hand tee

You Might Also Like

14 komentarze

  1. your blog is perfect!! if you want check out mine(its a new one)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes piękna i stylizacja genialna szczególnie plecak mi się podoba !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu zielone zdjęcia... Jeśli byś chciala, moge służyć rada w kwestii obróbki zdjęć, musiałabyś zaopatrzyć sie w program Np.photoscape
    ale zestaw jest bardzo fajny:) Simple & rock:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale oczywiście sama edytuję zdjęcia w programie graficznym, a na moim monitorze nie są zielone ;) Pozdr.

      Usuń
  4. super zestaw, plecak genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ;) Idealnie wszystko dobrałaś, podoba mi się twój styl :) Zostaję na dłużej, zaczynam obserwować i zapraszam na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, jakim aparatem robione? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż buty nie są zdecydowanie w moim osobistym guście, to w tej stylizacji wyglądają u Ciebie naprawdę dobrze :) Całość jest świetna. Plecak super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. The perfect look for school =)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1