TOPSHOP UNIQUE AW14

Oto moje ulubione looki z kolekcji Topshop Unique AW14, która absolutnie mnie zachwyciła! W mojej skromnej opinii ekskluzywna linia sieciów...

Oto moje ulubione looki z kolekcji Topshop Unique AW14, która absolutnie mnie zachwyciła! W mojej skromnej opinii ekskluzywna linia sieciówki stanowi poważną konkurencję dla kolekcji największych domów mody. Zgadzacie się?


Koronki, przezroczystości i welur w zderzeniu ze sportowymi bluzami, puchowym płaszczem, futrami i militarną zielenią. Stal, kobalt, bordo, czewień, musztarda i nieśmiertelna czerń. Kozaki za kolano i skarpety do półbutów. Sukienka off shoulder - saute czy w wydaniu przewrotnym i szkolnym z biała koszulą, a może po prostu powrót do szkoły z internatem w monochromatycznym mundurku z szelkami?


Ostatni look jest zdecydowanie moim ulubionym. Gra warstwami, którym dziewczęca sukienka i szkolny kołnierzykiem z punkową ozdobą nadają odrobiny nieprzyzwoitości. Genialne!


zdjęcia: www.topshop.com kolaże: ja

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ostatni look również jest moim ulubionym! Cała kolekcja jest świetna :D

    teens-stuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1