Shades of autumn

Już nie pamiętam, kiedy ostatnio pokazywałam na blogu cokolwiek w kolorze innym, niż biały i czarny. Paradoksalnie, jesień nastroiła mn...

Już nie pamiętam, kiedy ostatnio pokazywałam na blogu cokolwiek w kolorze innym, niż biały i czarny. Paradoksalnie, jesień nastroiła mnie na róż, i to własnie nim was dziś zbombarduję :) Ogromny, ciepły i ważący ze trzydzieści kilo golf z Zary sprawia, że perspektywa nadchodzących zimnych wieczorów nie wydaje się być wcale taka straszna. Pod sweter założyłam halkę, aby imitowała koronkową spódniczkę, i przyznam, że bardzo dobrze mi było w tym połączeniu! Chwalę się też moim nowym, ajfonowym nabytkiem - to tylko piątka, ale przewaga nad czwórką jest duża, aparat i wyświetlacz o niebo lepsze. Dopóki nie kupiłam swojego pierwszego iPhone'a 3 kilka lat temu, sądziłam, że ta pogoń za jabłkowym znaczkiem to tylko lansiarstwo. Wyszło jednak tak, że jestem wierna jabłku i nie mam ochoty zamienić go na nic innego. Kolejna nowość to moje nowe, żelowe paznokcie. Żeby wygodnie grało mi się na skrzypcach, od zawsze obcinam je ekstremalnie krótko, stąd spisałam tę część mego ciała na straty i nigdy, aż do wczoraj, nie byłam u kosmetyczki na manicure! Po pierwszym razie czuję się świetnie ;) 




ph. by me & Andrzej Warmiński

Elle Macpherson bra, Zara pink box bag
Wearing Zara turtleneck sweater, H&M dress and over the knee boots, second hand bag
Nails by Dagata Katowice

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Pięknie, tak delikatnie, sweter mistrzowski! : ) Matko, ostatnio rozmyślałam co takiego jest w tych telefonach, bo patrząc na nie z boku, wydaje mi się, że to właśnie tylko szpan... i od tego czasu trafiam na same pochlebne opinie na ich temat. ;p

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a no właśnie ;) Poprzednie telefony wieszały mi się, wyłączały, wariowały, z ajfonami ani razu nie miałam takiego problemu.

      Usuń
  2. sweterek mistrzostwo świta !
    poszukuje takiego właśnie od dłuzszego czasu i nie moge nigdzie znależć !

    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia :) Są jakieś takie inne niż wszystkie. Nie chodzi o róż. Bardziej takie magiczne i romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, wygladasz naprawdę super, sweter jest bombowy :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter cudo, widziałam go w zarze i chciałam kupić, ale w najmniejszym rozmiarze się topiłam :( Na Tobie wygląda rewelacyjnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the sweater, the look and the detail photos! Beautiful!



    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter, osobiście jakoś nigdy nie mogę trafić na żaden sensowny :)
    No i piękne zdjęcia!

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sweterek, ciekawe połączenie .
    Pozdrawiam.
    http://karoliminiworld.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz !
    stanik śliczny

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły naprawdę świetnie! Cudny pudrowy róż! Jestem pod wrażeniem całości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wyglądasz cudownie, golf jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie 'tanio' z tą wystającą halką.

    OdpowiedzUsuń
  13. mega seksownie i kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love that sweater sooo much <3
    New post is up on my blog, check out :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/11/sunny-day-with-fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome sweater dear ! :-) xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/11/mickey-mouse.html

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz. :) sweter jest absolutnie fantastyczny i kojarzący się właśnie z taką jesienią. :) a ta halka pod spodem wygląda bosko. :) rewelacja. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. omg that sweater looks so cozy !!

    xoxo,
    Dee
    Slumber Talk

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1