SECOND HAND SHEEPSKIN JACKET

Omal nie zamarzłam podczas pstrykania dzisiejszych zdjęć, panu fotografowi skostniały dłonie - oj, idą ciężkie czasy dla bloggerek ;) Kur...

Omal nie zamarzłam podczas pstrykania dzisiejszych zdjęć, panu fotografowi skostniały dłonie - oj, idą ciężkie czasy dla bloggerek ;) Kurtkę z lumpeksu pokazywałam wam niedawno w poście ze zdobyczami, natomiast sweter za 4 zł to nabytek sprzed kilku dni. Przesyłam zdjęcia i zaszywam się w zimowej norze, do zobaczenia w marcu! 





ph. Andrzej Warmiński


Kurtka, sweter, pasek Levis - second hand, czapka Asos, buty Nly, torba Lindex // Second hand jacket, sweater and Levis belt, Asos beanie, Nly boots, Lindex bag

You Might Also Like

17 komentarze

  1. u mnie też dzisiaj zimno, pierwszy śnieg w tym roku spadł:) polecam na rozgrzanie gorącą czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz aaa jeśli chodzi o pogodę i robienie zdjęć w taka temperaturę to jest masakra ;))
    Zapraszam do mnie ;* www.worldbymyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing outfit :-)
    Love your jacket ! xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/11/neon-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się podoba taki look.
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylowka, podoba mi sie kurtka, prosta ale na pewno ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg I love the pictures the coat! #mustgetone

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka :) a śniegu już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You're lucky to have found it, it is so nice!! :)

    Rosa

    Styleyourselfinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Superb post!!

    http://www.trendin.com/gosf/great-shopping-festival

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1