Furry jacket

Futra i futerka to jeden z wiodących trendów w tym sezonie, nosimy je w przeróżnych wariantach. Modne są futrzane torebki (to jeden z pu...

Futra i futerka to jeden z wiodących trendów w tym sezonie, nosimy je w przeróżnych wariantach. Modne są futrzane torebki (to jeden z punktów mojej listy zimowych życzeń), etole, kołnierze; futerko zagościło nawet na butach, jak tutaj. Powracającym co kilka lat klasykiem są panterkowe płaszcze i kurtki (jak ta moja). Tym razem skusiłam się na futrzano-piórkowe odzienie w paski przywołujące na myśl trochę zebrę, trochę sowę... i może tu zakończę swoje przyrodnicze przemyślenia. Połączyłam je z topem Isabel Marant pour H&M, który przeleżał w mojej szafie jakieś pół roku i z niewiadomego powodu dopiero dziś doczekał się premiery. 


Wearing the fake furs is one of the hottest trend this season, there is so many kinds to choose in the stores. Some time ago I've got my leopard jacket from Mango (see it here), this time I felt in love with this gray and black stripes furry jacket. I paired it with Isabel Marant pour H&M top which spent around half a year in my wardrobe and today I finally worn it first time. 


ph. Andrzej Warmiński

Mango fake fur, Isabel Marant pour H&M top, Zara bag, Nelly boots H&M jeans, Sisnsay sunnies

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja, pięknie ci w tym futerku ; *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to zebra, czy sowa, ale zdecydowanie kupuję to futerko!
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tez mi sie ono bardzo podoba jak zobaczylam je na FB to od razu wiedziala ze to te, z Mango:D jest bardzo w stylu Kate Moss<3

      Usuń
  3. torebka i futerko- oszalałam :3
    http://rozczocrana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie!!! Futrzak jest obledny. Drugie zdj jest mistrzowskie. Zywy dowod na to ze jakosc ma znaczenie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. that coat looks so warm and fuzzy! so chic as well, great post

    www.kkathleenn.blogspot.com
    www.formemag.com
    @formemageditor

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo glamour :-)
    Kocham futrzaki, nic nie grzeje lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam na Twojego bloga z portalu vinted. Strasznie Cię tam "zjechały' i aż z ciekawości weszłam na Twoja stronę :D jak dla mnie bardzo spoko. Przynajmniej ubrania dobrze na Tobie leżą, bo to co ostatnio obserwuję u "topblogerek' to... brak słów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. furta są mega - twoje jest idealne!

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1