BACK TO SUMMER

Która z nas nie marzy o założeniu letniej sukienki i słomkowego kapelusza? Niby nikt nie broni, ale... ;)  Wygrzebałam dziś z czeluści ...

Która z nas nie marzy o założeniu letniej sukienki i słomkowego kapelusza? Niby nikt nie broni, ale... ;) Wygrzebałam dziś z czeluści dysku C kilka zdjęć zrobionych latem w Monachium, w jednej z moich ulubionych sukienek wszech czasów. Nie śmiem narzekać na wieczory zaczynające się o 16 i absolutny brak słońca, bo jeszcze doigram się śniegu, który jak dotąd oszczędza nas na Śląsku. Skupiam się na pozytywnych stronach zimy (dla mnie zaczęła się dawno temu, w nosie mam kalendarz!), czyli na piciu gorącego kakao i grzanego wina. O czymś zapomniałam? 
P. S. Tak, od dziś będę pamiętać o wycinaniu metek ;)



ph. Natalia Kmita

sukienka Mango, kapelusz Zara, okulary C&A // Mango dress, Zara hat, C&A sunnies

You Might Also Like

17 komentarze

  1. ja chyba jednak wolę zimę :) ale miło przywołać letnie chwile, sukienka piękna, bardzo pozytywnie ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ile ja bym dała, żeby lato trwało wiecznie :)
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba się przeprowadzić do Kalifornii ;) Wzajemnie!

      Usuń
  3. Beautiful dress! You look so pretty!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny letni look, ja tez chetnie zrzuciłabym te cięzkie kurtki i płaszcze na rzecz letniej i zwiewnej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miła pamiątka, szczególnie, że za oknem brrrrr
    Fajne okulary, urocza sukienka. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Superb post.

    http://www.trendin.com/best-formal-shirts_411

    OdpowiedzUsuń
  7. Great clothing and I like that skirt, pure and casual

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć, fajny blog!! Zdradzisz w których sh kupujesz najczęściej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dzięki! :) Jeśli jestem w Krakowie to w Robanie przy skrzyżowaniu Dietla ze Starowiślną, a najczęściej w mojej miejscowości na Górnym Śląsku - jeśli interesują cię dokładne namiary to napisz maila, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bardziej interesują mnie krakowskie sh :) dzięki za odpowiedź!

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1