BACK TO FLARED JEANS

Dzisiaj przekonałam się, że jeśli chodzi o modę to jedna z naczelnych zasad brzmi "nigdy nie mów nigdy". Wygrzebałam z sz...


Dzisiaj przekonałam się, że jeśli chodzi o modę to jedna z naczelnych zasad brzmi "nigdy nie mów nigdy". Wygrzebałam z szafy jeansowe dzwony z czasów liceum, które ostały się tylko przypadkiem. Przysięgam - gdyby ktoś powiedział kilka lat temu, że wrócę do tych spodni - stuknęłabym się w głowę! Jak to dobrze czasem coś zachomikować. Biała, prosta marynarka też dzięki temu przetrwała, i to kilka dziesiątek lat. Jeśli czytacie mojego bloga od początku to pewnie pamiętacie, że pokazywałam tu wiele ubrań po Babci, żakiet z dzisiejszego zestawu to właśnie jedna z tych rzeczy. Zostając w rodzinie - piękna dama goszcząca na zdjęciach to spotkana dziś przypadkiem Trufi. Nie dajcie się zwieść biszkoptowemu umaszczeniu, suczka została przygarnięta przez moją ciocię i wujka z hiszpańskiego schroniska (sami na co dzień mieszkają w Niemczech), gdzie trafiła bita przez bezlitosnych ludzi. To wspaniale, że otrzymała od losu nowe życie, prawda? 

ph. Andrzej Warmiński

Zegarek Daniel Wellington (do końca kwietnia na hasło lenamagdaspot 15% zniżki na wszystkie zegarki! :)), skórzana torebka Zara, jeansy H&M (stare), marynarka vintage, top Asos, skórzane buty Zara // Daniel Wellington watch, H&M jeans, vintage blazer, Zara leather heels, Asos top, Zara leather bag 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Też lubię odkrywać w szafie ubrania po moich babciach, a czasem zdarzy się nawet po prababci;) Bardzo Ci pasują te spodnie, ja nadal się przekonuję do powrotu do dzwonów;d No i mimo wszystko moje serce skradł ten cudowny pies! Fajnie, że istnieją ludzie o dobrych sercach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze wzruszam się podobnymi historiami. Jeśli kiedyś zdecyduję się na posiadanie psa, to tylko ze schroniska :)

      Usuń
  2. Też pisałam na swoim blogu i powrocie do ponadczasowych spodni a mam na mysli spodnie z wysokim stanem. Ja do dzwonow sie chyba nigdy nie przekonam, ale tak jak piszesz nigdy nie mow nigdy to jak znajde ideale to pewnie bede chodzic :D Smutna historia psa, ale wazne ze znalazl cieply dom! Nie rozumiem osob ktore tak postepuja ze zwierzetami, ja swojego czasem ukarac nie umiem,bo serce sie kraja :D
    www.nerlit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, tylko te spodnie niestety nie przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice outfit! I like the pictures and the dog!
    xx
    Pauli
    http://outftip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te dzwony to prawdziwa perełka w obliczu powrotu tej mody :) do tego bardzo świetnie dobrane buty i styl hipi wrócił jak bumerang ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, naprawdę super Ci to wyszło :D
    Jak to mawiają "moda zawsze wraca" ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zawsze tak mówiła patrząc na moje zakupy, teraz wiem, że miała rację ;)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia i genialna bluzka. W wolnym czasie zapraszam do mnie http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1