BRITISH AIRWAYS EVENT

W ubiegłym tygodniu zostałam zaproszona przez linie lotnicze British Airways na event z okazji powstania nowego połączenia na trasie Kr...


W ubiegłym tygodniu zostałam zaproszona przez linie lotnicze British Airways na event z okazji powstania nowego połączenia na trasie Kraków - Londyn Heathrow. Dla mnie to świetna wiadomość, bo wkrótce planuję odwiedzić to fascynujące miasto po raz pierwszy! 


Czy nie przyjemnie byłoby oglądać w czasie podróży różowe sukienki i kwiaty we włosach? Sympatyczne ambasadorki firmy z brytyjskim akcentem przyprawiającym mnie o zawrót głowy zaprezentowały prasie oryginalne stroje stewardess z ubiegłych lat. Odważne uniformy przeznaczone były jednak na specjalne okazje, jak papierowa (sic!) sukienka w kwiaty dedykowana lotom na Hawaje. 

Zjedzenie tak pięknego śniadania z widokiem na Wawel na tarasie hotelu Sheraton było czystą przyjemnością!

ph. by me 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam takie kreatywne eventy! A brytyjski akcent - dałabym się pokroić, żeby taki mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super post. bardzo mi sie podoba!


    ~~~~~~~~~~~~~~~>>>>>>>>
    Zapraszam również do mnie na blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1