19/05/16

Witajcie! Pozostając w klimacie prostoty i klasyki z poprzedniego wpisu , dziś na blogu w roli głównej nieśmiertelne granatowe jean...



Witajcie! Pozostając w klimacie prostoty i klasyki z poprzedniego wpisu, dziś na blogu w roli głównej nieśmiertelne granatowe jeansy i podkoszulek w paski. T-shirty COS nie mają sobie równych pod względem wygody, jakości i trwałości - ta marka to zdecydowanie mój faworyt w kategorii basic! Jeansy nareszcie idealnej długości - z działu dziecięcego Topshopu :) Bombery to jak wiecie bezkonkurencyjny numer 1 w tym sezonie jeśli chodzi o kurtki, ja swój egzemplarz dorwałam na wyprzedaży w Zarze już w zeszłym roku i wciąż bardzo się lubimy! Na szczególną uwagę zasługują jednak beżowe szpilki, które pojawiają się w drugim już wpisie z rzędu. Kupione na Zalando.pl kosztowały całe 84 zł z przesyłką, a prezentują się na żywo naprawdę bardzo dobrze i jak na możliwości takiego obuwia są całkiem wygodne! ;) 




Przypominam również o trwającej wyprzedaży mojej szafy! Część aukcji kończy się dziś wieczorem, zapraszam do obejrzenia wystawionych rzeczy pod tym adresem :) Znajdziecie tam m. in. Conversy, Stan Smithy, skórzaną ramoneskę, zegarek Marc Jacobs i mnóstwo innych ciekawostek!


                                                                                                   ph. Andrzej Warmiński

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Kocham ten zestaw, od stóp do głów!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny look, wszystko mi się bardzo bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Fajna stylizacja na wysokich obcasach. Udostepnic ja dzis na moim blogu, zapraszam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie elegancji ze stylem sportowym - Zawsze jestem na TAK.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. pogratulować "nosa" do tegorocznego trendu. W tej chwili jest takie zatrzęsienie bomberek, że sama się już chyba nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wszystko dobrane, swietmie wygladasz ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1