CLASSICS

Ostatnimi czasy zwracam się z powrotem w stronę bardzo prostych, klasycznych zestawów bez kombinowania. W dużej mierze je...






Ostatnimi czasy zwracam się z powrotem w stronę bardzo prostych, klasycznych zestawów bez kombinowania. W dużej mierze jest to zasługa traktującej o francuskim stylu bycia książki "Madame Chic", którą jakiś czas temu poleciła mi w komentarzu jedna z Czytelniczek. Wielkie dzięki! Moja fascynacja francuskością znów została podsycona, a w białym podkoszulku, niebieskich jeansach i cielistych szpilkach czuję się jak w drugiej skórze. Najnowszą i ulubioną torebką chwaliłam się wam już w poprzednim poście, natomiast skórzaną ramoneskę z dzisiejszego zestawu znajdziecie na wyprzedaży mojej szafy pod tym adresem, zapraszam :)






ph. Andrzej Warmiński

Mango leather jacket, Asos boyfriend jeans, Cos t-shirt, Chloe Faye bag, Marc by Marc Jacobs watch 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Genialnie - takie zestawy lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne i proste połączenia są najlepsze, zdecydowanie jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka jest najlepsza choć dodałabym do niej trochę koloru by ożywić stylizację. Bardzo fajnie w niej wyglądasz ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ;*
    http://worldbymyy.blogspot.com/2016/05/floverzxflux.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna ta stylizacja.
    Ramoneska i spodnie są obłędne :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1