Cut out boots

Dzisiejszy post przesyłam wam prosto z busa, te zdjęcia zrobiliśmy na szybko przed odjazdem. Ach, wi-fi to taki cudowny wynalazek! :) Ma...

Dzisiejszy post przesyłam wam prosto z busa, te zdjęcia zrobiliśmy na szybko przed odjazdem. Ach, wi-fi to taki cudowny wynalazek! :) Mam nadzieję, że nie obrzydła wam jeszcze ta kurtka - mogę ją nosić na okrągło, to zdecydowanie jeden z najlepszych moich zakupów w ostatnim czasie. Dla równowagi, czapka z Asosa, spodnie z SH i buty z New Look'a debiutują dziś na blogu. Mam w Krakowie milion rzeczy do załatwienia, oby nie sprawdziła się wczorajsza prognoza przewidująca burzę z piorunami! Miłego wtorku życzę wam i sobie :)
P. S. Wybaczcie mi tę idiotyczną minę. Chyba zapiszę się na jakiś kurs pozowania przed aparatem, żebym nie musiała obcinać sobie głowy na co drugim zdjęciu ;P 

ENGLISH: I hope you're still not bored of this jacket I wear all the time - I am not! :) This is definitely one of my best buys last months. Today's outfit is so casual because I'm on way (I was working on this post at the bus - thanks God for wi-fi! ;)) - it's very comfy, I love this kind of outfits. Have a nice day everyone! 
P. S. Sorry for my silly face, I'm not the master of posing. Ok, it sucks ;P

ph. Andrzej Warmiński

Czapka Asos, buty New Look, koszula Sinsay, spodnie lumpeks, kurtka River Island // Asos beanie, New Look cut out boots, Sinsay denim shirt, second-hand pants, River Island biker jacket

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Mam słabość do ramonesek, więc mi nie obrzydnie na pewno, a całość super, zwłaszcza z tą przepasaną koszulą:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  2. najleepsze buty :)
    http://breaklungs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty! <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, tak pięknie wyglądającej dziewczynie wszystko na pewno pójdzie jak z płatka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetne buty! Wszystko razem ogólnie super wygląda;)
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty!

    http://aleximoda.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cutouty, są obłędne i mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :) buty są megaaaa!

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się cała stylizacja, ale chyba najbardziej przypadły mi do gustu buty :D Są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne botki! Cały look bardzo mi się podoba :) Jestem ogromną fanką takich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1