White shirt is always a good idea

To dotyczy chyba każdej dziedziny życia - wszystko mi się szybko nudzi i właściwie na okrągło coś zmieniam, nie potrafiłabym inaczej. W...


To dotyczy chyba każdej dziedziny życia - wszystko mi się szybko nudzi i właściwie na okrągło coś zmieniam, nie potrafiłabym inaczej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zupełnie zrezygnowałam z noszenia biżuterii, bo tak mi się podoba i już. Chciałam się nawet pozbyć wszelkich tych niepotrzebnych błyskotek, bo nie lubię czuć się przytłoczona nadmiarem przedmiotów...Aż tu nagle nabrałam wielkiej ochoty na obwieszenie rąk kilogramem bransoletek, hah :) Podobnie z ilością zdjęć na blogu - kiedy już ograniczyłam ją do jednego-dwóch, znów spodobały mi się takie posty, gdzie jest ich więcej. Ach, kobieta zmienną jest, w istocie. Też tak macie? :)




ph. Andrzej Warmiński

Kapelusz, koszula i torebka Zara, sandały Stradivarius, jeansy Asos, okulary Sinsay, bransoletki Six + vintage // Zara hat, shirt and bag, Stradivarius sandals, Asos jeans, Sinsay shades, Six and vintage bracelets

You Might Also Like

29 komentarze

  1. biała koszula nie jest dobrym rozwiązaniem gdy idzie się z panczem na a) lody b) pizze :D wpadki z użyciem jedzenia gwarantowane w 99% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz śliczne oczy *.* i te buty świetne od pewnego czasu chce takie upolować jednak w innym kolorze

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buciki ;)
    Oj tak - kobieta zmienną jest - wiem to z autopsji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega połączenie! Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny outfit :)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. really agree about the white shirt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudnie :) szczególnie sandałki! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny styl i piękne, kobiece sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie bym Ci ukradła! :D Szaleję na puncie takich poszarpańców! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. White shirts add instant refinement to even the most casual looks. I like how you styled this outfit. The hat is so charming and love your shoes.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this casual outfit! you look so pretty and effortless! :) x
    | Life as a Petite || Fashion, Crafts & Lifestyle Blog |

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz super! U mnie też poszarpańce <3 jestes w Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, zazdroszczę kolorku włosów :c <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy jest czego zazdrościć, ale dziękuję ;))

      Usuń
  15. Uwielbiam ten kapelusz i sama mam podobny! *.*

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty są genialne! To jest obecna kolekcja? Jeśli tak to bezczelnie Ci skopiuje i od razu lecę ich szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, proszę bardzo :) Tak, kupiłam je kilka tygodni temu, cena też przyjemna - ok. 130 zł

      Usuń
  17. No zgodzę się z tym że kobieta zmienną jest, mam identycznie :) Nie lubiłam sukienek, a teraz ciągle bym w nich chodziła, to samo jeśli chodzi o biżuterię. Fajna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja:) Podoba mi się kapelusz, dodaje charakteru:)
    Zapraszam do mnie: http://www.fashionbyjudi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1