Cheetah

Pantera to jeden z moich ulubionych wzorów od kiedy pamiętam. Dobrze się więc składa, że w ostatnich latach nie przestaje być m...





Pantera to jeden z moich ulubionych wzorów od kiedy pamiętam. Dobrze się więc składa, że w ostatnich latach nie przestaje być modna i w sklepach aż roi się od cętków, ale moja dzisiejsza marynarka, a raczej twór marynarkopodobny, bynajmniej nie pochodzi z obecnej epoki. 



Marynarka i torebka vintage, T-shirt second hand, jeansy Cubus, buty Asos, naszyjnik Mango.

Uwielbiam ubrania z duszą i z historią, takie, które swoje przeżyły na tym świecie. Przeważnie ich materiał i dbałość wykończenia, pozostawiają o lata świetlne w tyle poliestrowe szmatki, które oferują nam dzisiejsze sieciówki. Dlatego bardzo się cieszę, że moja ś.p. ukochana Babcia zgromadziła w ciągu wielu lat mnóstwo ciuchów (i milion innych rzeczy) z różnych dekad, a marynarka i torebka, które tu widzicie, to właśnie przykłady tej kolekcji.




 Oczywistą oczywistością jest, że cieliste szpilki w szafie powinna mieć każda kobieta. Dlatego, po pożegnaniu się z ulubioną i zdewastowaną już parą z Zary, zamówiłam nową z Asosa. Choć tym razem założone do jeansów, za ich główną zaletę uważam odejmowanie pięciu kilogramów i dodawanie dziesięciu centymetrów, kiedy połączy się je z gołymi nogami i krótkim "dołem" - jaka szkoda, że po zdjęciu butów czar pryska ;)


 

Cheetah - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

14 komentarze

  1. hej, trafiam tu z modnej polki :) bardzo fajna stylizacja, świetne buty! widzę, że dopiero zaczynasz, powodzenia więc w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, jedynie przyczepiłabym się do tego, że marynarka jest nieco długa, ja wolę bardziej dopasowane. Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. You look STUNNING in this outfit!! That print look so amazing on you..!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki! noszę ją często już od kilku lat, chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

      Usuń
  5. Trafiłam tu przypadkiem, z papilota, którego przeglądam z wielką ciekawością :)

    Noszę prawie identyczne wdzianko, w cętki, również z szafy mojej babci. Uwielbiam ciuchy sprzed kilku dekad, przy remontach i opróżnianiu szaf wynajduję istne cudeńka!
    A koleżanki zazdroszczą i oferują towarzystwo przy następnych 'wietrzeniach starych szaf' :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nasze babcie kupiły je w tym samym sklepie ;)
      Dokładnie, nie ma to jak cuda wyszperane na strychu, nie dość, że oryginalne, to jeszcze za darmo ;)
      Miło mi, że wpadłaś i zapraszam na przyszłość :)
      Pozdr.

      Usuń
  6. Love your outfit ! Great shoes !
    xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. SO lovely look
    kisses

    www.thechicmode.com
    visit new post

    OdpowiedzUsuń
  8. masz rację z tymi szpilkami na gołe nogi - efekt niestamowity!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zdejmuj szpilek. bez potrzeby. Wyglądasz w nich bosko, na gołych stopach!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1