Autumn Leaves

                                                     Autumn Leaves to jeden z najsłynniejszych, oraz, IMHO, najpiękniejszych, jazzow...


                                                    

Autumn Leaves to jeden z najsłynniejszych, oraz, IMHO, najpiękniejszych, jazzowych standardów, i właśnie z tym ciepłym utworem skojarzyły mi się dzisiejsze zdjęcia.



Sweter Bik Bok (second hand), spódniczka Zara, torebka i zegarek Asos, okulary H&M.



Autumn Leaves - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

20 komentarze

  1. fajne zdjecia, podoba mi sie polaczenie grubego swetra z cekinami, ale nie przepadam za takimi butami.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie jednokolorowe stylizacje, ciekawie zapowiada sie twoj blog, udany poczatek! Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja:) spódniczka jest urocza, a zegarek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jazzie się za bardzo nie znam, ale z chęcią wysłucham tego kawałka. Masz świetną kopertówkę. Nie wiem dlaczego, ale za każdym razem, kiedy mam w planach kupić sobie kopertówkę i tak wychodzę z jakąś dużą torbą... ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem doskonale, bo jednak kopertówki są średnio praktyczne i zawsze większa torba bardziej się przyda ;) a jazz polecam poznać w takim razie! :) pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetny jesienny zestaw, bardzo mi się podoba. Mam jeszcze pytanie co to za pomadkę masz na ustach? Ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) na ustach mam szminkę Clarins Rouge Appeal nr 10 i odrobinę ciemniejszego błyszczyka. pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo bardzo fajny look!!! Całość super ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! piękna spódniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł na przełamanie monochromatycznej kolorystyki czerwienią pomadki :-) ps. a ja myślałam dotychczas, że nie lubię jazzu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak kieeedyś myślałam, a potem zmieniłam zdanie ;) pozdr.

      Usuń
  9. great outfit! beautiful blog. I will follow you.
    Nelly.
    http://imperfectmuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancko kobieco i seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1