Wszyscy mają Instagram, mam i ja!

Hej, mam na imię Magda i jestem uzależniona od pizzy, Facebooka i długiego spania, a teraz także od Instagramu. Dwa dni temu odkryłam ten...

Hej, mam na imię Magda i jestem uzależniona od pizzy, Facebooka i długiego spania, a teraz także od Instagramu. Dwa dni temu odkryłam ten cud internetu (niezła jestem) i przeżywam fazę ogromnej podniety, także dzisiaj wrzucam mix zdjęć wszelakich, nowszych i starszych. I oczywiście zapraszam na swój profil.

A jutro znów mój ulubiony dzień tygodnia. Pobudka o 5:30 po jakichś trzech godzinach snu (zawsze tak mnie stresuje nastawiony na tę nieludzką porę budzik, że noc spędzam na odliczaniu czasu do tego okrutnego momentu, co z kolei mocno utrudnia moje późniejsze funkcjonowanie). Następnie szereg atrakcji: walka o przetrwanie z dzikim tłumem przy wejściu do autobusu w minus czterdziestu stopniach Celsjusza, po zwycięstwie półtoragodzinna podróż i zajęcia, na których muszę podtrzymywać powieki zapałkami, żeby nie zasnąć. Oczywiście - nie, żeby to były moje największe życiowe dramaty (a życzyłabym sobie!) - po prostu świat powinien być tak urządzony, żeby nikt nie musiał wstawać przed dziesiątą i koniec kropka.



Hello guys, my name is Magda and I'm addicted to pizza, Facebook, long sleeping and now to Instagram as well. I've discovered it two days ago (yes, I know...) and I'm still so excited, so today I share this photo mix with you. And, obviously, feel invited to visit my profile. And tomorrow is my favourite day of the week again. I must get up at 5:30 am what makes me stressed so I can't sleep and I'm just waiting for this horrible moment when my alarm starts ringing. Don't you think there should be some rule that nobody NEVER has to get up before ten? 






1. "Jestem, ale mnie nie ma" makeup
2. Wschód Słońca w moim miasteczku (czasami warto wcześnie wstać dla takiego widoku)
3. Wczorajszy poranek z ulubionym kubkiem i utworem Saint-Saens'a
4. Chyba uzależniłam się od czerwonej szminki!

1. Naked make-up
2. Sunrise in my hometown 
3. Morning with my favourite mug and piece by Saint-Saens
4. I think I'm addicted to red lipstick









1. Ostatni widok z hotelowego okna w Pekinie (kwiecień)
2. Miley Cyrus wannabe!
3. Ulubiona kawa i okulary z Zary
4. Kolejne zdjęcie z Chin

 1. Last view from my hotel window in Beijing (april)
2. Miley Cyrus wannabe!
3. My fav coffee and Zara sunnies
4. Another shot from China


 1. Mój nowy tatuaż w trakcie budowy ;)
2. Czy mówiłam już, że uzależniłam się od czerwonej szminki?
3. Jam session do rana w Harris Jazz Bar w Krakowie i total black look
4. Wypad na kawę ze skrzypcami ;)

1. Getting a new tattoo for my Bday 2 weeks ago
2. Did I say I'm addicted to red lipstick?
3. Jam session till morning in Harris Jazz Bar (Cracow) and total black look
4. Coffe time with my violin












































1. Zeszłoroczne renifery mojej produkcji
2. Paryż nocą (z wypadu w lutym)
3. Grzane wino to jedna z najfajniejszych rzeczy zimą
4. Kolejny wypiek z Lena Magda Bakery ;)

1. Last year's reindeers made by me
2. Paris by night (from february trip)
3. One of the best things in winter is hot wine
4. Another cookies from Lena Magda Bakery ;)



You Might Also Like

36 komentarze

  1. wonderful pics!
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wyglądasz w czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och dziękuję :) to chyba niestety jedyny kolor szminki, w którym jakoś wyglądam ;)

      Usuń
  3. lovely photos, dear) great post!

    please visit my blog) maybe follow? just let me know)
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    keep in touch, xoxo
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci ładnie w tej czerwonej pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I still have yet to jump on the Instagram bandwagon. Your lipstick in the first set of photos is lovely!! Happy Holidays xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. good to know I'm not the last one ;)) thanks dear, for you too!

      Usuń
  6. ja też jestem uzależniona od długiego spania, uwielbiam oglądać takie mixy ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, spanie to najlepsza rzecz na świecie ;) pozdr.!

      Usuń
  7. Jeszcze nie skusiłam się na założenie instagramu!

    Podoba mi się twój blog i dodaje go do ulubionych.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. WSPANIALE!!!

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. red lips suits you really well!

    Please follow my blog Legally Brunette

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie, jestem w zachwycie nad fotami , szminka piękna <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2013/12/baroque-spirit.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Być może zainteresuje cię rozdanie na moim blogu :3
    http://pretty-loser.blogspot.com/2013/12/rozdanie-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia , najlepsze z Chin <3
    Obserwujemy ?Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś fajne zdjęcia, w czerwonej pomadce wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, tak jak i cały blog,
    Jesteś bardzo ładna :)
    Wyglądasz po prostu ślicznie w czerwonej pomadce, na prawde!

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwona pomadka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne zdjecia, bardzo podobasz mi sie w koronkowej sukience i kapeluszu:)
    obserwuje na Instagramie równiez;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na samo wspomnienie dojazdów na uczelnię o 6.15 zrobiło mi się słabo ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1