Last weeks photo mix.

Zapraszam na mój Instagram - @lenamagdaspot Zbierałam się do zakupu tych okularów z Asosa przez pół roku. Wąż w mojej kieszeni ka...

Zapraszam na mój Instagram - @lenamagdaspot

Zbierałam się do zakupu tych okularów z Asosa przez pół roku. Wąż w mojej kieszeni każe mi zawsze szukać tańszej alternatywy, ale gdy okazało się, że taka po prostu nie istnieje, szarpnęłam się w końcu na te 12 funtów. Kocham je! // My new love - Asos round sunnies, which I was thinking of for a half year and finally they are mine, yay! // Kołdra w kwiatki, kawa z pianką i ciepłe skarpetki - czyż każda szanująca się szafiarka nie powinna od czasu do czasu wrzucić takiego zdjęcia na Instagram? ;) // A typical, cute Instagram pic with flowers, coffee and the warm socks, hah ;) // A te oto babeczki tiramisu, to ja, nie chwaląc się, własnymi rękami upiekłam. Nie chwaląc się, były boskie! // Well, I baked those tiramisu cupcakes. Myself. Yes, they were amazing! // A to się chyba profesjonalnie zwie backstage? // Is it called 'backstage' profesionally?











Że kawę piję nałogowo, to chyba widać po ilości zdjęć z jej udziałem, ale ostatnio doszedł kolejny nałóg - croissanty z Lidla (czy tam kurosanty, jak kto woli ;)). Niebo! // I don't have to say I'm a coffe addicted after all those coffe-pics, but I want to say that croissants have became my new addiction ! // Nigdy nie kusiły mnie holenderskie stroopwafels, ale niedawno przyjaciółka przywiozła mi paczkę z ich ojczyzny, i stwierdzam, że są wyśmienite! Co prawda powinno się je ogrzać nad kubkiem gorącej herbaty i zaczekać, aż karmel w środku się rozpuści, ale mnie się niestety ani razu nie udało być tak cierpliwą... // A friend of mine gave me those Dutch Stroopwafels last time and I must say I just love them! // Nie ma, jak odwiedziny rodziny ze Szwajcarii - sama nie wiem, czy większą milością darzę ichniejsze czekolady, czy ser gruyere... // It's good to have family in Switzerland! I don't know what I love more, swiss chocolate or gruyere cheese... 


Moje nowe i ulubione jeansy z zamkami Mango - cudem złowiłam dwie pary na wyprzedaży, czarne i granatowe - rozeszły się, niczym świeże bułeczki! A do nich biały T-shirt i kapelusz z Zary, który już prawie przyrósł mi do głowy ;) i tak ostatnio wygląda mój standardowy zestaw codzienny. // There are my new Mango zip jeans - I bought a black and navy paire on sale. Usually wearing them with a simple white T-shirt and my Zara hat, which I can't live without anymore...

Tu wyjątkowo oszczędzę wam opowieści, bo wszystko już było. // Nothing new - this time I'm not gonna write anything here and make you bored hah ;)











































Parę słów o mężczyźnie, który spędza mi ostatnio sen z powiek, o którym nie mogę przestać myśleć ani uwolnić się od niego... drodzy państwo, Karol Szymanowski! ;) Nadchodzący miesiąc mojego życia należy właśnie do niego i jego sonaty, którą zagram na recitalu dyplomowym (między innymi). Właśnie patrząc na te zdjęcia  nut na biurku i podłodze zdałam sobie sprawę, że musi mi się mocno nudzić podczas ćwiczenia ;) // I have my violin diploma recital in one month, so I must focus on studies now and working hard. But when I'm looking at those pictures with the notes on my desk or a floor... I guess I was really bored while practising ;) 






















A na koniec po prostu Kraków. Zawsze piękny i czarujący. // For the end just some pics of Kraków. Always beautiful!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Uwielbiam Twoje instagramowe zdjęcia <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix

    obserwuje i licze na to samo - zapraszam;http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nice pics!!!

    DinaBella
    http://dina-bella.blogspot.com/2014/01/missy-miss-conception.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że odwiedziłaś mój blog :) dzięki za miły komentarz :)
    Uwielbiam mixy , a Twój jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy czasem ma fazę na jakieś dane jedzenie ja np ostatnio pochłaniam kaszki z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I enjoy seeing your blog your sunglasses are amazing and I got a bit hungry too such a tasty photos of cupcakes and waffles mmmm anyway great blog!.
    www.fashioncontenders.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you're invited for the next time I'll make some cupcakes ;)) thanks!

      Usuń
  7. Wyróżniasz się w tłumie ! świetnie : )
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, rewelacyjny mix. ;d
    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku, gdzie możecie być na bieżąco
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?id=210271709073998&sk=likes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I może jeszcze podaj swój telefon dla potencjalnych reklamodawców? O_o

      Usuń
  9. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great pics!nice post,dear!
    http://antapal.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny mix! i te czerwone usta cudo :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń

  12. Hello :) You have a beautiful blog!

    Maybe we can follow each other?

    I will be glad if you visit my blog))

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds like a good week ;)
    Emilie
    http://www.mylittlefashiondiary.net/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zdjęciu z czerwonymi ustami przypominasz mi Blake Lively ;)
    Pozdrawiam

    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1