15/01/14

Bardzo podobają mi się blogi, na których posty to minimum formy i maksimum...































































Bardzo podobają mi się blogi, na których posty to minimum formy i maksimum treści, czyli dwa zdjęcia, zamiast piętnastu zbliżeń to na zamek w bucie, to na gumkę do włosów. Zawsze jednak kończy się na tym, że nie potrafiąc wybrać najlepszych (w kategorii całkowity-brak-umiejętności-podejmowania-decyzji zdobyłabym wszystkie statuetki) i wstawiam ich więcej. Dziś więc, w końcu, eksperymentalny post minimalistyczny. A wam jakie wpisy bardziej się podobają?

I really like blogs without many outfit pictures, but I can never make a decision which one is the best and I put a few of them. Finally today I choosed two pics only and I think it looks cool. And what kind of posts do you prefere?






































Kapelusz Zara, zegarek Asos, buty i okulary H&M, jeansy Mango, futro vintage, T-shirt second-hand. 
Zara hat, Asos watch, boots and sunnies from H&M, Mango jeans, vintage fur and second-hand T-shirt.

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Mi się podoba, jak w poście jest umiarkowana ilość zdjęć, ani za dużo, ani za mało.
    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli w danej stylizacji gumka do włosów ma być kluczowym i niezbędnym dodatkiem to nie przeszkadzałoby mi dodanie kolejnego zdjęcia ją przedstawiającego, ale w przeciwnym wypadku rezygnowałabym ze wszystkich nadobowiązkowych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znów przez pierwsze pół minuty zastanawiałam się, skąd u Jacka takie zainteresowanie modą damską ;D

      Usuń
  4. Mam takie same spodnie! Uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, ja też, wzięłam od razu granatowe i czarne, bo są super ;)

      Usuń
  5. dobrze "gadałaś" na modne polce, wygladasz mega, więc z przyjemnością dodaję do obserwowanych :) I nie oczekuję nic w zamian! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit. Love it. Definitely something I'd wear. =)

    Hazel
    www.theskimplelife.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa to jednak trochę mało jak dla mnie, bo lubię szczegóły i ogólnie zdjęcia, jednak masz racje, że niektórzy przesadzają z dużą ilością zdjęć :) Ale ten post mi się podoba! Świetne spodnie :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie!! uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jednak wolę posty gdzie tych zdjęć jest więcej ;) można wyłapać więcej szczegółów ;)
    futrzak cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post and outfit! I simply love it!
    <3 Nelly
    http://imperfectmuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny styl! Kocham te spodnie i kapelusz <3 Zdecydowanie mój ulubiony zestaw.
    Myślę, że ilość zdjęć w poście powinna zależeć od ilości dodatków. Jednak uwielbiam posty w których jest dłuższy opis :)
    Pozdrawiam
    kamilka-pl

    OdpowiedzUsuń
  14. wychodzę z podobnego założenia kochana, ale jak dostaję wszystkie fotki to nie mogę się zdecydować które wstawić i wstawiam wszystkie ha, ha, ha :) (ale w stylizacjach jestem wierna minimalizmowi )
    świetny post i stylizacja !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, widocznie baby już tak mają ;) dzięki, pozdrawiam!

      Usuń
  15. wooow! fantastyczny zestaw! Mnie dwa zdjęcia wystarczają zupełnie, też lubię takie blogi...chociaż ostatnio zostałam ochrzaniona że tak mało zdjęć dodaję i musiałam się poprawić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no właśnie wiem, że wiele osób nie lubi takich postów i woli więcej zdjęć ;)

      Usuń
  16. ja jestem z tych niezdecydowanych i nie umiem wybrać, które zdjęcia powinnam wstawić :) Ale ogólnie bardzo lubię jak jest trochę więcej zdjęć niż dwa, szczególnie jeśli jest na co popatrzeć, a u Ciebie jest, więc po tych dwóch fotkach czuję niedosyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zabranie głosu ;) ja też chyba jednak uważam te dwa zdjęcia za zbyt małą ilość ;)

      Usuń
  17. Bardzo ladny klimat zdjęć. Użycie ściany jakiegoś marketu jako tła; to naprawde dowodzi Twojej kreatywności. Dla oka niezbyt wprawionego miejscówka mogłaby uchodzić za fragment jakiejąś portugalskiej uliczki. Wiesz co? to co robisz jest pełne profesjonalzimu. Cieszę się że nie marnuje czasu wchodząc na Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz sprawił mi dużo radości, dziękuję! :)

      Usuń
  18. Love your outfit!! :):) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko wygląda przepięknie ;)
    Obserwuję ;)

    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. So stylish! Great look!♥
    xoxo

    http://www.stansstyle.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1