Today's outfit

Dzisiejszy zestaw. Oczywiście miałam na sobie normalne, zimowe buty ;) ale chciałam dziś pokazać moją nową miłość. //  Today's outfit. ...

Dzisiejszy zestaw. Oczywiście miałam na sobie normalne, zimowe buty ;) ale chciałam dziś pokazać moją nową miłość. // Today's outfit. Obviously I wore another, winter shoes, but I want to show you my new beauties...





Absolutnie zabójcze, absolutnie nie do chodzenia, szpilki złowione na wyprzedaży w Zarze. // ...so here they are: Zara killers <3




Osłodziłam sobie ten poniedziałkowy poranek pysznym śniadaniem, bo cóż innego mi pozostało po zerwaniu się z łóżka w środku nocy (w sensie, o ósmej). // The only what could be nice in monday's morning is a delicious breakfast!




A takim pięknym zachodem słońca pożegnał mnie dziś Kraków. // Catched this beautiful sunset on my way home from Cracow. 




Czyż czerwona szminka i czarne paznokcie to nie idealne połączenie? // Red lips and black nails are the perfect combo, right?


ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM @lenamagdaspot

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Tak to Świetne połączenie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw! I piękne zdjęcia. Fajny blog, będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgodzę się, pod warunkiem, że nie stanowią one oprawy dla przerysowanego stroju. w każdym razie do białej bluzki i "prawie moich" spodni pasują idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne szpile! szkoda, że nie widziałam ich w żadnej z zar :(


    www.pina-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne masz te outfity! :)
    można się tobą zainspirować :)
    buzka

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1