If I were a boy

W związku z czekającym mnie jutro Bardzo Ważnym Dniem (nie ślub na szczęście, a recital dyplomowy) postanowiłam dziś odstresować się, wyskak...

W związku z czekającym mnie jutro Bardzo Ważnym Dniem (nie ślub na szczęście, a recital dyplomowy) postanowiłam dziś odstresować się, wyskakując z tatą na zdjęcia. W ramach treningu przed udokumentowaniem jutrzejszego występu, nakręciliśmy debiutancki filmik zestawowy - na razie jednak walczę z materią, filmik ukaże się więc światu kiedy indziej (tak, tak jakby świat na to czekał... ;))

Początkowo miałam wizję, aby do upolowanych niedawno za 60! zł Zarowych boyfriendów założyć beżowe szpilki - niestety wizja upadła ze względu na pogodę, a ja skróciłam o jakieś pół metra moje i tak już półmetrowe nóżki... ale co tam, przecie to nie wybory miss!
Płaszcz to kolejny już (ciekawe który?) okaz z Kolekcji Babcinej. A torebce, której chciałam się pozbyć, nadałam nowe życie, zakładając ją zewnętrzną stroną do wewnątrz. Tym sposobem ukrywam gwiazdkowy wzór i zyskuję nowy, klasyczny model - wow, kreatywność godna Anny Vintour! ;)



















ph. Andrzej Warmiński

kapelusz i jeansy / hat and jeans Zara
okulary/sunnies Asos
T-shirt second-hand
płaszcz/coat vintage
buty/boots Stradivarius
torebka/bag Mango

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Piękne włosy :)
    Śliczna stylizacja :)
    Pozdrawiam,
    Marta
    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oh love your hair! great look! x

    www.larrch.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bez tego płaszczyka nie skróciłyby ci tak nóżek :( ale poza tym bardzo fajny pomysł!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ale akurat płaszcz chciałam koniecznie pokazać ;) Dzięki :)

      Usuń
  5. Love your hat <3
    xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalnie ! Zakochałam się w kapeluszu <3

    www.szemra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszcz i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba i płaszcz są mega kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Powodzenia na recitalu, żeby Cię tam stres nie dopadł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już mogę podziękować, kiedy jestem po ;) Stres oczywiście był, ale nie dałam mu się zjeść :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Amazing masculine styling ... this is such a great outfit

    www.primpedandprimed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tata robi Ci fotki na bloga? A to Ci heca!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1