When black meets white

Jako, że w poprzednim poście wystąpiłam w roli potarganego chłopca, dziś postanowiłam stać się absolutnie kobiecą kobietą. A ponieważ słysz...

Jako, że w poprzednim poście wystąpiłam w roli potarganego chłopca, dziś postanowiłam stać się absolutnie kobiecą kobietą. A ponieważ słyszałam kiedyś, że lepiej zamilknąć, jeśli się nie ma nic do powiedzenia... od kiedy zagrałam wczoraj tak zwany recital dyplomowy i ukończyłam studia, w głowie mam tylko jedno słowo: WOLNOŚĆ! Zatem milknę i wrzucam zdjęcia.










ph. Andrzej Warmiński

Bluza i jeansy Zara, okulary H&M, torebka vintage z szafy Babci, buty Jessica Simpson, bransoletki Six. // 
Blouse and jeans from Zara, sunnies from H&M, vintage clutch from my Grandma's closet, Jessica Simpson heels and Six bracelets. 

You Might Also Like

13 komentarze

Flickr Images

UA-45510665-1