Polish Shit Bloggers Wear, czyli co wyskakuje z co drugiego polskiego bloga

Pora rozluźnić szafiarskie poślady. Przeglądając właśnie bloga  Shit Bloggers Wear (polecam, wyborny!) wprost nie mogłam oprzeć się pokusie...

Pora rozluźnić szafiarskie poślady. Przeglądając właśnie bloga Shit Bloggers Wear (polecam, wyborny!) wprost nie mogłam oprzeć się pokusie stworzenia swojej mini Polish Edition. Tamtejsze hity nijak się mają do naszych realiów (Chanel Boy, kurtka Acne etc.), a obserwując polskie blogi nie raz miałam ochotę stworzyć listę wciąż powtarzających się rzeczy. Na pierwszy ogień poszedł więc kapelusz Front Row Shop, który w obu wersjach kolorystycznych przewinął się już przez jakiś miliard polskich blogów - w tym i mój, przyznaję bez bicia! A jakie są wasze propozycje? :)


You Might Also Like

5 komentarze

  1. czapka beanie, naszyjnik z sową, parka, kalosze firmy Hunter.
    To tak z grubsza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, Kochana, czapki z głów dla parki z Bershki!
    ma nawet swój fanpejdż na facebooku: https://www.facebook.com/kurtkazbershki
    aż 20tys. fanów! ;d

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, no proszę :)) dlatego ja swoją parkę (chociaż tyle, że nie z Bershki ;)) sprzedałam już rok temu, bo obrzydł mi ten fason do granic możliwości ;)

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1