Slouchy pants

Tak zwane peg trousers , czy tam slouchy pants , chodziły mi po głowie od dawien dawna. Spodobały mi się u Karli w tym zestawieniu  ze ...

Tak zwane peg trousers, czy tam slouchy pants, chodziły mi po głowie od dawien dawna. Spodobały mi się u Karli w tym zestawieniu ze sportową bluzą i szpilkami, ale podeszłam do nich jak do jeża, panicznie bojąc się założyć spodnie inne, niż jeansowe rurki. W końcu przełamałam strach, zamówiłam swoją parę tutaj  i okazało się, że nie taki diabeł straszny. 
W ostatnim czasie szał robią tego typu spodnie połączone z białymi sneakersami, jak na przykład tutaj u Victorii, ale taka ekstrawagancja wykracza poza moją strefę komfortu (bardzo modny zwrot!). Pozostałam więc przy szpilkach, w ramach urozmaicenia wiążąc jedynie w supeł biały tiszert, który okrzyknę chyba najlepszym modowym wynalazkiem wszechczasów (zaraz po granatowych jeansach oczywiście!). 

P.S. Naiwnie wierzę, że to tylko na zdjęciach wygląda tak, jakbym miała białą szyję i twarz w kolorze dojrzałej pomarańczy! ;) 

ph. Andrzej Warmiński

Bluzka second-hand, spodnie Front Row Shop, okulary Asos, zegarek New Look, szpilki Stradivarius. //
Second-hand T-shirt, pants from Front Row Shop, Asos sunnies, New Look watch, Stradivarius heels.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż się do nich nie mogę przełamać, choć widziałam już wiele ładnych kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, te spodnie są cudne, świetnie wyglądasz, i ta czerwona pomadka - super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne spodnie, świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tym zestawie, a w czerwonej pomadce jest Ci bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw! świetne spodnie,pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestawik, podobają mi się zdjęcia :)
    Pozdrawiam ! :)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Do not know what you are saying but you look amazing. In love with the outfit and the red lip just pulls it together. Love it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh sorry! :( Thank you for the complement, hugs :)

      Usuń
  10. Perfect styling!!
    http://patricechavonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit ! :-)
    xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1