Z cyklu TANIO, A MODNIE - zestaw poniżej 250 zł.

Gdybym od początku miała takie założenie, mogłabym jeszcze zmniejszyć tę kwotę, ale wyszło spontanicznie - zauważyłam, że mam dziś na sobi...



















Gdybym od początku miała takie założenie, mogłabym jeszcze zmniejszyć tę kwotę, ale wyszło spontanicznie - zauważyłam, że mam dziś na sobie same prawie-darmowe ciuchy, i właściwie tylko torebka (zresztą nie moja, a pożyczona, ale wliczyć trzeba ;)) i okulary kosztowały normalnie. I tak sobie pomyślałam, że od czasu do czasu pokażę na blogu jakiś ekstremalnie tani zestaw - po to, żeby udowodnić, że tanio też można się fajnie ubrać (tu oczywiście ryzykuję stwierdzenie, że niby ja się fajnie ubieram ;)). Tak często słyszę, że aby dobrze wyglądać, trzeba mieć pieniądze, że mam ogromną ochotę obalić tę teorię. Oczywiście ciekawiej byłoby, gdybym wyszukiwała i pokazywała rzeczy dostępne aktualnie w sklepach, ale nie będę przecie latać po galeriach i robić darmową reklamę firmom ;) Muszę się tylko zastanowić nad jakąś ciekawą nazwą dla tego cyklu - może macie jakieś sugestie?

A teraz do rzeczy. Dzisiejsza marynarka pochodzi z... niespodzianka, szafy Babci! T-shirt i czapkę złowiłam w lumpeksie za kilka złotych. Buty kupiłam używane w internecie za 30 zł (Jessica Simpson!), a jeansy... Ach, te jeansy kupiłam na początku studiów (i tu łezka kręci się w oku), czyli jakieś 5 lat temu, za 30 zł na wyprzedaży. Po kilku latach zapomnienia i nie noszenia, odkopałam je, skróciłam (brutalnie - nożyczkami), podwinęłam nogawki i zrobiłam wielkie dziursko na kolanie, z którego jestem bardzo dumna - voila! A torebka, jak już wspominałam, nie należy do mnie, ale pochodzi z zupełnie bezimiennego sklepu w mojej mieścinie i kosztowała 120 zł. I moje ukochane okulary - Asos. 60 zł. Razem ok. 240 zł za zestaw, chyba nieźle!



This post is about low cost fashion - today's outfit is under 80$. I want to prove you don't need much money to looking good! Today's tee and beanie are from the second hand store. An oversized blazer is from my Grandma's closet. Those H&M jeans I bought a few years ago (when I was young ;( ) and now I'm exploring them again after long break - I've just done a little DIY and I think they're looking cool with those ripps now, right? About Jessica Simpson heels, I bought them (used) for 10$! So I paid 'normally' only for my favourite Asos sunnies... and my aunt paid for her bag which I borrowed today ;)) General cost of this outfit is around 80$








Ph. Łukasz Warmiński



T-shirt, beanie - SH
sunnies - Asos
jeans - H&M
heels - Jessica Simpson
bag - no name
blazer - vintage

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Great outfit! I love the ripped jeans, it looks so cool! :)

    www.larrch.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest więcej niż dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your outfit but I can't understand nothing that you said!! >.<

    http://thatmessyhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. excuse me dear, now you can read it in english again! hugs :)

      Usuń
  4. pierwsze zdjęcie jest czadowe, świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. love this contrast on red

    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  6. hi pretty, love the red hat contrast of total black look
    kisses

    visit my new post

    http://www.thechicmode.com/2014/02/casual-chic.html

    www.thechicmode.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny zestaw, choć widząc tę cenę pierwsze co pomyślałam, że niezbyt tanio :P Ale skoro torebka tak ostro podbija stawkę, to rozumiem. Buty są obłędne, właśnie szukam czegoś w tym stylu, prostego i eleganckiego!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw kochana !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, też czasami lubię zajrzeć do sh. Można czasem coś ciekawego znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o,o, lubię tak.
    znalazłam,odkryłam, będę zaglądać ;-)

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool look!!

    http://www.stylespectra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak bym Cię na ulicy zobaczyła to na pewno bym zwróciła uwage, wyglądasz jak modelka albo aktorka. Zdecydowanie się wyrózniasz z pośród tego szarego tłumu, który nas otacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie przesadziłaś z porównaniami, ale bardzo mi miło, dziękuję! :)

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1