Niech żyją lumpeksy!

Gdy kilka dni temu po długiej przerwie wybierałam się na polowanie do miejscowego lumpeksu, miałam naprawdę dobre przeczucia. I słusznie! Z...

Gdy kilka dni temu po długiej przerwie wybierałam się na polowanie do miejscowego lumpeksu, miałam naprawdę dobre przeczucia. I słusznie! Zza wielkich, staromodnych, skórzanych kurtek wyjrzała na mnie cudowna ramoneska z futerkiem. Z miękkiej skóry, w ciepłym, brązowym kolorze, ze świetnymi detalami. I leży doskonale! Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. 






Znalazłam też idealną, superklasyczną, białą, a la męską koszulę. Szukałam takiej od wieków, ale jak wiadomo, kiedy się szuka czegoś konkretnego, to akurat nigdzie tego nie ma. Jest dokładnie taka, jak chciałam! Do tego superwąskie jeansy River Island i gotowy zestaw idealny z nowymi butami Asos i zegarkiem New Look. Kupiłam też czapkę a la motorniczy, która nie załapała się do zdjęć. Za wszystkie te rzeczy zapłaciłam około 40 zł. I jak tu nie kochać lumpeksów?









































ENGLISH: I'm so happy with this real sheepskin biker jacket I bought in a second-hand store a few days ago. Isn't is gorgeous? I've also found the perfect masculine white shirt I was looking since for a long time ago and here it is! The last piece is a pair of superskinny River Island jeans, I think it goes perfectly with my new Asos shoes and a New Look watch. And the total cost is around 15 bucks!

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Naprawdę ładne rzeczy ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne łupy! Gdzie Ty znalazłaś taki świetny lumpeks? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Najfajniejsze właśnie, że mam do tego lumpeksu parę kroków, uwielbiam go. A odpowiadając na pytanie: w mojej mieścinie na Górnym Śląsku :)

      Usuń
  3. świetne buty *_*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis i fajny blog :) Będę wpadać częściej.
    Obs=Obs? http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/7-rozdzia-przeszosc-nie-umiera.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lumpy;) nie ma tygodnia żebym nie zajrzala do swoich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwacja za obserwację? dietetycznieitreningowo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ci zdobyczy, a szczególnie tego, że nie wstydzisz sie tam ochodzić a tym bardziej pokazywać zdj w nich na blogu. ja niestety sie wstydzę, to może przez to ,że za abrdzo przejmuje sie opinią innych ;/ ale rzeczy są tak genialne, że ,muszę kiedyś się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty! Myślę, że to wręcz powód do dumy, jeżeli ktoś umie się dobrze ubrać za grosze, a nie wstyd ;) Zresztą już od dawna używane rzeczy są noszone nawet przez największe gwiazdy razem z ubraniami od największych projektantów. Także leć do lumpeksu i nikim się nie przejmuj! ;)

      Usuń
  8. najbardziej zazdroszczę butów!

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę, nie mogę uwierzyć, że to wszystko znalazłaś w lumpeksie! ja nigdy niczego nie widzę :(

    zapraszam, nowy post :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy, masz dobre oko ;)
    zapraszam do mnie: fashionfascinate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę,ale Ci się trafiło! Świetne ciuszki ;)
    zapraszam do mnie http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w kurtce! : o jest na prawdę świetna
    Zapraszam do mnie: http://frooozenlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Your blog looks great! Nice outfit btw :))

    The link to my latest post
    http://outfitandabit.blogspot.gr/2014/03/oscars-2014.html

    Let me know if you want to follow each other! Thanx xx
    http://outfitandabit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba najfajniejszy lumpeks ever *-* Super rzeczy!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest takich cudownych lumpeksów, trzeba je tylko znaleźć ;)

      Usuń
  16. Hi Sweetie!

    Found you on LookBook Forum!
    I'm following you here!

    XoXo! ♥
    http://www.ohchic.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy jakiej ulicy w Pieksach jest ten second-hand ? :P

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jaka śliczna ta kurtka *O* ! <3

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lumpy to moja świątynia :D świetne łupy!

    OdpowiedzUsuń
  20. hej. ja właśnie zaczynam blogowanie.
    widzę, że też jesteś fanką lumpeksów jak ja :)
    zapraszam Cię do siebie, a zwłaszcza do obserwowania
    może też usłyszę od Ciebie jakąś ciekawą poradę
    http://lumpeksowaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe ubrania :) ja sama nie mam czasu łazić po takich miejscach, wiec korzystam z Internetowych, takich jak na przykład http://szafaolico.pl/ z firmowymi ciuszkami. Też się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszczęściło Ci się z tą kurtką, w sklepie byłaby co najmniej za 400zł :D i ta cena 40zł... u mnie jest jednak drogo :(

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam lumpeksy. też chyba wprowadzę taki dział na bloga, wlasnie dodałam o tym post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. robisz błędy straszne w wersji angielskiej... :( pisz tylko po polsku :) a tak btw super łupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, ale piszę po angielsku ze względu na wielu moich obcojęzycznych znajomych czytających bloga, a nie, żeby się popisać umiejętnościami, zatem nie zamierzam przestawać.

      Usuń
  25. super te Twoje zakupy z lumpeksu, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również uwielbiam zakupy w SH, zawsze jakiś fajny ciuszek w niskiej cenie się znajdzie :)
    Moje zdobycze można zobaczyć tutaj:
    claudettestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1