Denim shirt x leather pants

ph. Andrzej Warmiński edit: me Koszula - pożyczona od taty ;) spodnie  TUTAJ  , buty i torebka Mango, czapka Asos, T-sh...

ph. Andrzej Warmiński
edit: me

Koszula - pożyczona od taty ;) spodnie TUTAJ , buty i torebka Mango, czapka Asos, T-shirt Sinsay // Wearing Dad's shirt ;) pants from HERE, Mango boots and bag, Asos beanie, Sinsay T-shirt

Skórzane spodnie to jedna z rzeczy, które podobały mi się zawsze, a które zaczęłam nosić dopiero niedawno (między innymi dlatego, że zmniejszyłam swe gabaryty o dwa rozmiary ;)). Na razie mam jedną parę (którą zamówiłam tutaj) i wydaje mi się, że pasuje niemal do wszystkiego. Ciekawe faktury i materiały to chyba najlepszy sposób na podkręcenie najzwyklejszych, codziennych (i wygodnych!) zestawów, dlatego tak bardzo spodobało mi się połączenie skóry z jeansem, które to dziś wcieliłam w życie. Spodnie z tego zestawu mają jeden minus - brak kieszeni i zamka, właściwie powinnam je chyba nazywać legginsami, przez co nadają się do noszenia tylko z długą górą. I tu pytanie do was, drogie czytelniczki - czy wiecie, w której sieciówce można znaleźć klasyczne spodnie z eko skóry w przyjaznej cenie? 


ENGLISH: Today I paired the leather pants with a denim shirt... I borrowed from my Dad ;) I love the combination of leather and denim, it always adds a bit of chic to every casual and comfy outfit! This is my very first pair of leather pants, but definitely not the last one. I'm already looking for the next, more classic pair because these looks more like leggings, not like real pants, so I can wearing them with some long tops only. Hope you enjoy today's outfit!

You Might Also Like

22 komentarze

  1. podoba mi się, choć uważam, że rękawy są trochę za duże :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś mistrzynią w robieniu CZEGOŚ z niczego. bardzo chętnie bym się tak ubrała!
    ps. witajcie oczy! to chyba Wasz blogowy debiut? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie debiut co prawda, ale powrót po dłuugim czasie, rzeczywiście ;)

      Usuń
  3. oj coś czuje, że już niedługo odwiedzę sklep Mango. Super masz kochana te botki i torebkę :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula !
    zapraszam, obserwuje ;)
    http://felicitasx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, wyglądasz super, a koszula taty idealnie wygląda na Tobie ;) Pomyśl żeby pożyczyć ją na dłużej :D
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look. Have the same bag :)

    http://stylespectra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!
    Love your look! the boots and the bag are amazing!
    http://imperfectmuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby taka prosta konstrukcja a jednak jaka piękna ! ;) bardzo mi się podoba ! ;)

    http://hubertmrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo fajnie. Też ostatnio myślę o skórzanych spodniach.
    fashionfascinate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja na plus! :) Ja niestety od dawna poluję na jeansową koszulę, ale idealnej jeszcze nie trafiłam...;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. You remind me of Blake Lively! That's definitely a good thing coz I love her style, and so do I love yours! ♥

    http://e-rosales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia! Masz super fotografa. znasz się na stylu! :) Będę tutaj częściej zaglądał! Rób dalej to co kochasz bo Ci to świetnie wychodzi ! :))) Zapraszam także na mojego bloga, dzięki i pozdrawiam :) http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  14. Just passed by on your blog and absolutely love it!

    So I guess I have no other option but to follow you around "{

    Stop by my blog whenever you have time for a chat :D

    xxx
    CitySABS Shop Tip
    Visit The Fashion Milkshake Blog
    JOIN MY BLOGGER NETWORK

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1