Trend Spotting: white sneakers

Moja ostatnia modowa miłość: białe sneakersy. O ile sportowe buty w postaci wszechobecnych kolorowych Air Max'ów zdążyły się przejeść ju...

Moja ostatnia modowa miłość: białe sneakersy. O ile sportowe buty w postaci wszechobecnych kolorowych Air Max'ów zdążyły się przejeść już chyba nam wszystkim, białe sneakersy wciąż wydają się być świetnym dodatkiem do zupełnie nie-sportowych zestawów. Nietrudno zauważyć, chociażby na poniższych kolażach, że zdecydowanie najmodniejsze jest łączenie ich z długimi płaszczami - co prawda trzeba się pogodzić z optycznym skróceniem nóg, ale ja jestem na tak! Jako osoba o wiecznie obdartych, bolących, tudzież krwawiących stopach drepczących smętnie obok pary szpilek niesionych w ręce (czy wam zdarza się to po imprezie?) jestem zachwycona oficjalnym i powszechnym przyzwoleniem na noszenie sportowego obuwia. Moja szafa wzbogaciła się już o dwie pary butów tego rodzaju i mam nadzieję, że uda się na tym poprzestać ;) Przedstawiam wam modele i outfity, które podbiły moje serce.


ENGLISH: My new obsession: white sneakers. Honestly, I'm bored of all these colorful Air Max's everywhere, but I think that white sneakers still look nice with the casual outfits. As we all know, the hottest trend is to pairing them with the longline coats. I love it even if our legs look somehow short, because comfort is a first thing to me. My feet hurt so bad when I wear high heels too long, so I'm happy we can look stylish in the super comfy shoes now.

outfit pictures from Tumblr, collages by me 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. strasznie się cieszę że tak bardzo modne są buty sportowe! Wprawdzie wolę kolorowe typu NB ale białe też są cudowne! :D
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawienie, super wyglądają z białym płaszczem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te zestawy :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką takich outfitów <3
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1