Mom jeans

Mom jeans, czyli nic innego, jak modne w latach osiemdziesiątych marchewy, chodziły mi po głowie od dłuższego czasu. Najpierw pomyślał...

Mom jeans, czyli nic innego, jak modne w latach osiemdziesiątych marchewy, chodziły mi po głowie od dłuższego czasu. Najpierw pomyślałam, to że nic trudnego znaleźć takie w lumpeksie. No i się nie pomyliłam, o ile się szuka rozmiaru XXXXL... a w zwykłych sklepach ani widu, ani słychu. W akcie desperacji rozważałam nawet zamówienie spodni na stronie Topshop'u w nieprzyjemnej, jak dla mnie, cenie, aż w końcu zaszłam przypadkiem do Pull and Bear i znalazłam ten oto egzemplarz! (dwa razy taniej). Ten model z pewnością nie należy do najbardziej kobiecych i przyjaznych sylwetce, ale uwielbiam go za charakterystyczny styl, którego nadaje każdej stylizacji. Jest prosto, klasycznie, ale ciekawiej, niż z oklepanymi rurkami, czy boyfriendami. A jak wam się podoba?





ENGLISH: I was looking for the mom jeans for such a long time and I'm so happy I've found these pair at the Pull and Bear store a few days ago in a really good price! Well, I know they are not so feminine and our legs wouldn't look too hot, but I love that they are much more interesting than boring skinny or boyfriend jeans.
Sweter TUTAJ  koszula second-hand, okulary Reserved, buty i spodnie Pull and Bear, torebka etorebka.pl // Jumper HERE shirt from the thrift store, Reserved shades, Pull and Bear heels and jeans

You Might Also Like

30 komentarze

  1. takie spodnie są trudne ale ze szpilkami opanowałaś je do perfekcji!!;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi sie Twoje zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What is the difference between Bf jeans and mom jeans?

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mom jeans are high waisted and have slimmer legs than boyfriends :)

      Usuń
  4. Szpilki świetne, fanką takich spodni nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice look! Love the white shirt underneath, gives a bit of chic to this look!

    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny look ; ]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo te spodnie podobają, poza tym mają świetny kolor. To rzeczywiście "odskocznia" od kolorowych i wzorzystych rurek, których na ulicach pełno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie rzadko można spotkać na ulicy spotkać kogoś w spodniach innych, niż rurki ;)

      Usuń
  8. Niby taki grzeczny sweterek z kołnierzykiem, ale jednak ten ubiór ma pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome jeans, love it <3
    xx

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się zupełnie, szczególnie jak dziewczyny stają tak, że palce u stóp kierują się do środka a pięty na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądając stare zdjęcia widzę mamę i ciotki w takich :) A teraz sama chętnie bym założyła :D
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  12. So cute! I love your blog <3

    http://sweetmadameblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba szpilki są troszkę przyduże, tak to super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this simple yet so stylish look. Nice combo! :-)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Niekoniecznie coś dla mnie, ale Tobie to świetnie pasuje :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi madre también me dió sus vaqueros y eran iguales!!!! Pero yo decidí cortarlos.
    Me gusta tu look :)
    Besos
    http://unachicasual.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko, dawno je kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie zrozumiem ludzi , którzy noszą podróbki Celine. Twoja jest w dodatku okropnie podrobioba !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, od teraz bedzie stanowil dla mnie inspiracje modowa, super!

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie krój spodni raczej niesprzyjający eksponowaniu kobiecej sylwetki, jednak z takimi butami można dokonać cudu! Idealne połączenie
    http://mintslother.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1