Think pink!

Benefit Coralista blush, Maybelline 720 Mocha Muse lipstick, Dolce&Gabbana The One Rose, H&M tiny rings N ajbardziej ko...




Benefit Coralista blush, Maybelline 720 Mocha Muse lipstick, Dolce&Gabbana The One Rose, H&M tiny rings

Najbardziej kontrowersyjny ze wszystkich kolorów - kochamy go lub nie znosimy. To święci triumfy, to zostaje symbolem tandety. Od kilku lat kreatorzy mody są dla niego nad wyraz łaskawi, a najbardziej pożądana obecnie rzecz w tym kolorze to długi, oversize'owy płaszcz. Sama mam na taki wielką ochotę (jak np. ten), ale jakoś mi z różem nie po drodze - póki co, poprzestałam więc na kosmetykach. Na zdjęciach: róż do policzków Benefit Coralista - niestety zapomniałam (?!) sfotografować wnętrze, ale uwierzcie na słowo, że to piękny odcień różu. Maluje bardzo delikatnie, przez co nawet taki laik makijażowy, jak ja, nie zrobi sobie krzywdy, a dołączony pędzelek jest supermiękki, i te cudne opakowania Benefitu! Jedyny minus to wysoka cena (w Sephorze 155 zł, do kupienia tutaj), ja mam go z internetowej wymiany. Perfumy Dolce&Gabbana The One Rose (dostępne tutaj) to jeden z prezentów ode mnie dla mojej mamy, których ostatecznie używam ja... też tak macie? ;) Zapach piękny i delikatny, jak wskazuje nazwa - kwiatowy, idealny na wiosnę i lato, niestety bardzo nietrwały, co jest sporą wadą przy marce tego kalibru. Pomadka Maybelline nr 720 Mocha Muse - nie przepadam za szminkami, ale ta jest naprawdę przyjemna. Matowa, ale nie wysuszająca, ładnie pachnie (nie ma nic gorszego, niż plastikowy smrodek taniej szminki, prawda?) a dzięki wąskiemu sztyftowi łatwo się nią szybko pomalować. Cena: ok. 23 zł. P. S. Pierścionki pochodzą z H&M :)

ENGLISH: Pink - the most controversial color, you love it or you hate it, and since a few years ago fashion designers definitely love it. An oversized light pink coat is one of the current must-haves (like this one). I'd like to buy some too, but I still haven't found the perfect one, so today something about my pink cosmetics only. At the pictures: Benefit Coralista blush in a beautiful pink shade (I'm sorry I  forgot to take a picture inside the box?!). It's very delicate so you cannot do anything wrong, even if you're not too good in make-up (like me). I also love the adorable Benefit's boxes! These Dolce&Gabbana The One Rose perfumes is one of the gifts I gave to my mum and now I am using them... does it happen to you too? The scent is beautiful, fresh and delicate, but I don't like that it's not really long-lasting. The last piece is my new lipstick from Maybelline (nr 720 Mocha Muse). I don't use the lipstick's very often, but I really like this one because of a nice smell and because it's thin so it's easy to use even if I'm in hurry. P. S. The tiny rings I bought at H&M :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Haha! Got you! I have those rings from H&M , too! But they are kind of faded now, what happened to yours? Do you know a way to protect them to get faded?
    Love,
    Nzlgl
    nzlgl.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) It's a bad news they are getting faded, mine aren't yet cause I just bought them a few weeks ago. I'm afraid there is no way to protect them, it always happenes to H&M jewels so fast :(
      Hugs!

      Usuń
  2. Ròżu i piersionkow Ci troszkę zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem od czego to zależy, ale na mojej skórze te perfumy "wiszą" od rana do wieczora :) uwielbiam je, aczkolwiek nie uważam, żeby należały do najdelikatniejszych zapachów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę! Ze mnie dosłownie ulatują ;) Podobno każda skóra inaczej reaguje na perfumy. Co do "delikatności" - lubię cięższe kalibry, moje ulubione to Gucci Guilty, więc pewnie stąd to wrażenie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam ten róż, zdecydowanie najlepszy ze wszystkich, które dotychczas miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też najlepszy, dajemy razem radę nawet bez lusterka, jak trzeba ;))

      Usuń
  5. Oj tak, róż jest "trudnym" kolorem, jeśli tak to można ująć. Kocham różowe akcenty w makijażu, ale kompletnie nie umiem się przekonać do ubrań w tym kolorze. Mam tą samą pomadkę, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cute post!

    NEW POST!

    http://blondedaisychains.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I almost bought that coralista blush too! Now, I regret not buying it!

    http://julietlyllillyrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1