TREND CRUSH: mom jeans

1. Topshop  HERE  2. Asos  HERE  3. Pull&Bear  HERE  4. Topshop  HERE  5. River Island  HERE Trochę się naszukałam spodni o...


1. Topshop HERE 2. Asos HERE 3. Pull&Bear HERE 4. Topshop HERE 5. River Island HERE

Trochę się naszukałam spodni o kroju mom jeans, zanim kupiłam parę nr 3 z Pull and Bear (wystąpiła na blogu już kilka razy) i nr 2 z Asosa (jeszcze do mnie leci). Postanowiłam więc zebrać kilka najciekawszych moim zdaniem egzemplarzy, które mogą przydać wam się w podobnych poszukiwaniach :) Wszystkie są dostępne online, a dobra wiadomość jest taka, że Topshop oferuje obecnie darmową wysyłkę do Polski (normalnie kosztuje 9 funtów). Wracam do sprzątania i życzę wam wszystkim wspaniałych Świąt! :)

ENGLISH: I've been looking for the perfect mom jeans so long before I bought the third and the second pair you can see at the picture, so today I picked some of them available online. Good news is that Topshop has a free worldwide shipping now! Happy Easter everyone! :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Model z River Island jest idealny! Te z Asos tez niczego sobie, ale wole kroje i materialy zywcem zaczerpniete z lat 80 i 90.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie właśnie te z River są już trochę zbyt "archaiczne" ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Widziałam już wcześniej te spodnie na twoim blogu. Uważam, że mają świetny krój i bardzo dobrze na tobie wyglądają. :) http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie dla mnie taki krój spodni

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym Pozdrawiamy ! http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jeansy :) te 2gie są piękne :)

    holdmelikeapillow

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne, aczkolwiek szkoda, że do mojej figury takie nie pasują :( Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :))

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1