MY CURRENT FAVORITES

Oto kilka rzeczy, na których zawiesiłam oko podczas buszowania po sklepach internetowych. Torebka odhaczona, przyszła do mnie dzisiaj, jest...

Oto kilka rzeczy, na których zawiesiłam oko podczas buszowania po sklepach internetowych. Torebka odhaczona, przyszła do mnie dzisiaj, jest piękna! Podobne okulary i kurtkę już posiadam, ale kopertowej spódniczki sobie nie odmówię - będzie świetnie wyglądać z luźnym T-shirtem, swetrem, czy białą koszulą. Sandały z rzemykami podbiły moje serce, ale podoba mi się teraz tyyyle modeli, że nie wiem, czy zdecyduję się właśnie na te. A co znajduje się na waszych wiosenno-letnich listach życzeń? :)


collage made by me

1. Leather sandals Isabel Marant look alike - Zara 
2. Cat eye sunglasses Celine inspired - Asos 
3. Self-tanner - Sephora
4. Printed iPhone case - Softwear
5. Leopard bikini bra - H&M 
6. Wrap skirt - H&M 
7. Leopard bikini bottom - H&M
8. Messenger bag Saint Laurent inspired - Zara
9. Biker leather jacket - Mango 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Spódniczkę kopertową posiadam i ją uwielbiam! Świetnie wygląda prawie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jakie piękne sandały ! ile one kosztują ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka + okulary + bikini stały się właśnie moimi faworytami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio mam wielką ochotę na zakupy, przydałoby się uzupełnić szafę nowymi ciuchami na lato ;)
    torebka genialna, świetnie się prezentuje! potrzebuję kurtki skórzanej (moją ostatnio rozwaliłam), ta na kolarzu wygląda na prawdę ładnie ;)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1