Etno vibes x Isabel Marant Dickers

Dzisiaj w końcu botki Isabel Marant, które pokazywałam w tym poście , występują w stylizacji. Żakiet w etniczne (?) wzory to chyba najbar...

Dzisiaj w końcu botki Isabel Marant, które pokazywałam w tym poście, występują w stylizacji. Żakiet w etniczne (?) wzory to chyba najbardziej szalona rzecz w mojej szafie, ale zakochałam się od pierwszego wejrzenia. I przysięgam, że nie wiem, skąd wziął się ten ciążowy brzuch na trzecim zdjęciu... ;)

Finally I'm wearing my Isabel Marant boots, which I've showed you in this post. This embroidery jacket is probably the craziest thing in my closet by now, but I really love it. BTW, I'm not pregnant, as you may think while looking at my belly in the third picture... ;) 

ph. Andrzej Warmiński

Skórzana spódniczka, marynarka - Mango, torebka Zara, T-shirt SH, botki Isabel Marant Dicker, koszula Pimkie // Mango leather skirt and jacket, Zara bag, thrifted T-shirt, Dicker boots by Isabel Marant, Pimkie denim shirt

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Genialna marynarka :) Cały zestaw jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja,super jest ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, masz taki fajny aparat a w każdym poście niewyraźne zdjęcia. Popracuj nad tym, a będzie o niebo lepiej :) kiss
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też mnie to strasznie denerwuje, ale to sprawa obiektywu. Chciałam oszczędzić i kupiłam starą stałkę Nikkora 50-tkę (bez zooma i autofocusa, na wszelki wypadek ;)) i zrobienie nim ostrego zdjęcia z większej odległości graniczy z cudem. Do zdjęć z bliska jest super, ale objęcie całej sylwetki to katorga, ostrość lata jak szalona, a na ekranie trudno to zobaczyć. Ale dzięki za komentarz, może w końcu zmotywuję się do zakupu normalnego ;) obiektywu.

      Usuń
  4. szalona, ale jakże piękna i efektowna ta rzecz :) Buty do mnie nie przemawiają, ale jednak musze przyznac, ze calosc wyglada na Tobie zjawiskowo :)
    Ja tam ciążowego brzucha nie widzę, za to u mnie go zobaczysz :)


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakier na paznokciach :) Jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  6. you look wonderful!
    have a nice weekend!
    with love from Korea!
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka jest super (obecna kolekcja? ! ), ale moim zdaniem powinnaś dodawać też trochę zdjęć całościowych, bo dziwne ujęcia detali czasami utrudniają odbiór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te "dziwne" ujęcia mi się podobają, dlatego je dodaję ;) Przeważnie wstawiam zdjęcia całości, ale tym razem aparat nie domógł (wyżej pisałam o problemie z obiektywem) i po prostu żadne całościowe nie wyszło. A żakiet jest teraz w sklepach przeceniony :)

      Usuń
  8. Świetny outfit! Marynarka? Zdecydowanie na tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba jesteś moją ulubioną blogerką! twój styl najbardziej mi podchodzi :) bardzo fajne zestawienie!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te słowa dodadzą mi otuchy, kiedy kolejny raz ogarnie mnie bezsens i najdzie ochota, żeby rzucić to wszystko w kąt ;)
      <3

      Usuń
  10. Świetny zestaw, bardzo podobają mi się takie połączenia :) Ciekawe zdjęcie butów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna marynarka *.*
    Zakochałam się w butach! <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy zestaw, botki świetne!
    Pozdrawiam
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne botki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/la-stallasardynia.html

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1