SUMMER AFTERNOON

Każda pora roku ma tę niepowtarzalną atmosferę, którą trudno określić słowami, to się po prostu czuje. Nie chodzi  przecież tylko o pogodę,...

Każda pora roku ma tę niepowtarzalną atmosferę, którą trudno określić słowami, to się po prostu czuje. Nie chodzi  przecież tylko o pogodę, ale o światło, kolory, zapachy, i oczywiście smaki - gdyby zabrakło kiedyś truskawek na świecie, lato przestałoby być dla mnie latem. Dzisiejsze letnie popołudnie uwieczniłam na kilku zdjęciach, z którymi was zostawiam. Miłego wieczoru! :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Mam dokladnie to samo zdanie! Sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! również nie wyobrażam sobie lata bez truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owoce *.*
    Wspaniałe buty i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda pora roku ma w sobie coś! :D Mniam, zrobiłaś mi smaka na truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! uwielbiam truskawki i też nie wyobrażam sobie bez nich lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam na blogach piękne zdjęcia :) one najlepiej oddają słowa. Twoje są cudowne. Jesteś samoukiem czy korzystałaś np. z jakis kursów? :)

    www.blue-charlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nigdzie się nie uczyłam (a przydałoby się ;)) ale uwielbiam robić zdjęcia i kiedyś baardzo chciałam zostać fotografem.

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1