RIPPED JEANS AND SECOND HAND TOP

Chciałam zatytułować ten post "nienawidzę swoich włosów", ale w ostatniej chwili powstrzymałam swoją frustrację. Kiedy je wypro...

Chciałam zatytułować ten post "nienawidzę swoich włosów", ale w ostatniej chwili powstrzymałam swoją frustrację. Kiedy je wyprostuję, po godzinie są pofalowane. Kiedy zrobię fale... zgadnijcie, co się dzieje ;) Niedawno pełna nadziei kupiłam świetną (podobno) grubą lokówkę. Rzeczywiście, robi piękne, luźne loki, którymi mogę się nacieszyć przez 10 minut, a potem wrócić do fryzury a la strach na wróble (jak to mnie ktoś ostatnio pieszczotliwie określił na pewnym portalu;)). Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw - płaszcz, buty i torebkę już znacie, bieliźniany top to lumpeksowy zakup, którym chwaliłam się w tym poście, a w dziurawych jeansach zamówionych na tej stronie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Bluzka beznadziejnie ułożyła się na zdjęciach, czego niestety nie zauważyłam, ale daję słowo, że nie wygląda, jak namiot ;)

 ph. Andrzej Warmiński 

Płaszcz H&M, top second-hand, buty Jessica Simpson, torebka Zara, okulary Asos, jeansy TUTAJ // H&M coat, second-hand cami top, Jessica Simpson heels, Zara bag, Asos shades, ripped jeans from HERE

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Spodnie <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są cudowne i dodają uroku całej tej stylizacji :) Kurczę, ty tak umiesz znaleźć świetne rzeczy w second handach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcie- zapraszam do dodania go na www.cassual.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny zestaw, boskie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) wcześniej nie znałam twojego bloga ale od dziś będę chętnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great long coat and fashionable trousers.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1