Niech żyją lumpeksy! cz. IV

Dziś kolejna część moich lumpeksowych znalezisk, poprzednie znajdziecie TU , TU i TU .  W second-handach roi się od dziwacznych strojów ...

Dziś kolejna część moich lumpeksowych znalezisk, poprzednie znajdziecie TU, TU i TUW second-handach roi się od dziwacznych strojów i to tam kierujemy pierwsze kroki przygotowując się do przebieranych imprez, ale dziś chcę pokazać jak najbardziej klasyczne, bazowe ubrania, które tam znalazłam. Niektóre są naprawdę świetnej jakości i przy okazji dobrych marek. 

//Here are my next second-hand finds. HERE, HERE and HERE you can see the previous SH posts.  

Jak pisałam na blogu nie raz, nie wyobrażam sobie mojej szafy bez białych swetrów - nigdy ich za wiele! Ten powyższy, marki Bik Bok, kupiłam za całe 16 zł, a Levis'y za 5 zł. Niestety to nie model 501, ale nie tracę nadziei ;) 

I love the white sweaters and I wear them really often. I bought this one for 16 zl only, it's by Bik Bok. These Levi's aren't 501 unfortunatelly, but next time maybe... ;)

Szary golf Esprit, szorty z wysokim stanem za złotówkę i bieliźniany top z ostatniej wyprawy - a już chciałam kupić taki w internecie kilka razy drożej :) 

The gray Esprit turtleneck, high-waisted denim shorts and a cami top I found last time - I almost bought the similar one for couple times more expensive :)

Skórzany, niezniszczalny pasek Levi's to pamiątka z wycieczki do Danii wraz z orkiestrą szkolną. Nigdy nie zapomnę naszego zdziwienia i szaleństwa na wieść, że znaleźliśmy się w sklepie, gdzie wszystko jest... za darmo! Do dziś piję też kawę w jednym z ulubionych kubków z tamtego "sklepu", a zdobyczna lampka wciąż stoi na moim biurku :) Na koniec zwykły biały top (przepraszam, że taki wygnieciony, przysięgam, że prasowałam go niedawno!). Mam nadzieję, że wasz poniedziałek minął znośnie, a maturzystom przyniósł szczęście!

This Levi's leather belt is a souvenir from Denmark. I've got it totally for free! I hope you're having a nice monday :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Spodenki <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne nowości, uwielbiam takie posty ! u mnie również wpis z nowościami. zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post ! xoxo

    NEW POST:
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/05/graffiti-happy-birthday-to-me.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu jest pięknie, tak czyste i jasne zdjęcia! I piękne zdobycze! Zazdroszczę duńskiego 'sklepu' ;)

    Zapraszam do siebie: http://mariaewa,blogspot.com i życzę miłego dnia. Choć może raczej wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy! jasny sweterek wydaje się być piękny <3 zawsze zazdrościłam Ci lumpeksowych zdobyczy... dla mnie umiejętność znajdywania secondhandowych perełek to jakiś talent, sama nie ogarniam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* To jest chyba ta jedyna rzecz, do której mam szczęście po prostu ;)

      Usuń
  7. Świetny blog! Muszę przyznać, że udało ci się natrafić na super rzeczy! ;)) Szczególnie przypadły mi do gustu spodenki <3
    Pozdrawiam i obserwuję.
    http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie genialne spodenki i sweter. : )
    Sama bardzo często robię zakupy w lumpeksach i nierzadko trafiam na fajne rzeczy.

    Pozdrawiam ; D
    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne "łupy" :) sweter jest piękny<3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ! czekam na stylizację z nimi :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki i biały sweter genialny! :)

    http://oliviabelica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ty tam znajdujesz takie rzeczy? ja nigdy nic nie moge znaleść.. Widać że wiele pracowałaś nad tym blogiem ;) Będę wpadać częściej ;)

    byłabym bardzo wdzięczna za skomentowanie mojego najnowszego postu oraz poklikanie w linki ;)
    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba pomyślę nad postem o znajdywaniu perełek w SH :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. jej, przepiękne zdjęcia :) najbardziej mi się podoba top, faktycznie, w sieciówkach są one dostępne w dość drogich cenach

    zapraszam do siebie, nowy post :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia, ubrania oczywiscie też!

    zapraszam do mnie: http://come-true-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne rzeczy, każdą z nich bym chciała. Sama nie umiem nigdy nic znaleźć ciekawego u lumpeksach :/

    http://teens-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie przepiękne zdjęcia!Jestem zakochana w wyglądzie Twojego bloga,wygląda to uroczo.Czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ci bardzo :) Robię zdjęcia Nikonem D5100 z obiektywem Nikkor 50 mm 1.4

      Usuń
  17. świetne ciuszki :)
    sweterek i szorty są super !
    u mnie tez lumpeksowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1