Etno skirt

Pora na kolejny zestaw z Monachium. Kiedy zobaczyłyśmy to zabytkowe auto, wiedziałyśmy, że nie omieszkamy wykorzystać je do zdjęć :) ...


Pora na kolejny zestaw z Monachium. Kiedy zobaczyłyśmy to zabytkowe auto, wiedziałyśmy, że nie omieszkamy wykorzystać je do zdjęć :) W ostatnim czasie moim sercem zawładnęły akcenty etno, nie mogłam zatem wyjść ze sklepu bez tej zdobionej spódniczki! Dość zdecydowany jej charakter ugasiłam bardzo prostą resztą. 



ph. Natalia Kmita

T-shirt SH, buty Reserved, okulary Sinsay, spódniczka Zara, torebka Mango // Thrifted T-shirt, Reserved sandals, Sinsay sunnies, Zara skirt, Mango bag

You Might Also Like

19 komentarze

  1. super zestaw , śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś. A włosy po prostu świetne tak samo jak stylizacja. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Samochód świetny. Spódniczka jaka śliczna :)


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda. Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała spódniczka :) super wyglądasz:), masz fajny styl! ps,w wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great outfit! I like your skirt is so cute

      Glaceylace.blogspot.co.uk

      Usuń
  8. śliczny outfit! bardzo podoba mi się spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno kupowalas te buty? bo sie zakochalam a juz ich nie widze w sklepach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je co prawda dostałam jako nagrodę w konkursie Re, ale wiem, że były już wtedy (kilka tygodni temu) przecenione, więc obawiam się, że może ich już nie być :(

      Usuń
  10. Jakbym znalazła taki samochód to bym zrobiła przy nim milion zdjęć!! czemu tylko dwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zdjęć było dużo więcej, ale jestem tak fotogeniczna, że zawsze 9/10 idzie do odstrzału ;)

      Usuń
  11. Świetna stylizacja! ;))
    Spódnica jest megaa.a ! ;)))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i spódniczka zrobiły na mnie mega wrażenie. I jeszcze to auto w tle. Chyba trochę Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1