SUMMER TREND GUIDE: GRUNGE

Niedawno popełniłam tego typu wpis na temat stylu etno (zapraszam tutaj ), tym razem postanowiłam skupić się na grunge'u. Święci triumf...

Niedawno popełniłam tego typu wpis na temat stylu etno (zapraszam tutaj), tym razem postanowiłam skupić się na grunge'u. Święci triumfy na wybiegach i w codziennych stylizacjach gwiazd czy modelek już od paru ładnych lat, a tego lata  jest jednym z wiodących trendów. 


Nie obędziemy się bez skórzanej ramoneski, kraciastej koszuli, jeansowych szortów, T-shirtów, czy ciężkich butów. W ruch idą warstwy, dodające niezbędnej tu nonszalancji.


Wiążemy wokół pasa koszule, czy nawet ramoneski; jeansy obowiązkowo nosimy poszarpane. Kolory grunge'u to przede wszystkim czerń, biel, szarości i czerwień. 


Bardzo w stylu grunge są czapki beanie, ale możemy zdecydować się też na kapelusz o męskim fasonie. W stylizacji poniżej zachwyciło mnie połączenie wojskowych butów i ciężkiego płaszcza z przełamującą konwencję i dodającą odrobiny kobiecości koronką!


Jeśli nie chowamy włosów, dbamy o klimatyczną fryzurę. Wszelkie misterne uczesania i perfekcyjne loki zniweczą cały nasz wysiłek. Nawet, jeśli spędzimy na stylizacji fryzury pół dnia, efekt końcowy ma dawać wrażenie, że dopiero co wyszłyśmy z łóżka ;) Luźne fale i zawadiackie koki, to jest to! 





zdjęcia: Tumblr

... a tutaj moja interpretacja :) (w postach: 1 2 3)




...i faworyci ze sklepów:


1. Kurtka Zara 2. Buty Asos 3. Torba River Island 4. Sukienka Asos

You Might Also Like

7 komentarze

  1. oba świetna, ale pierwszy zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam taką stylówę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na serię wpisów ; ) lubię czytać tego typu posty ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten styl jednak zdarza mi się zamiast motocyklówek czy sztybletów założyć sportowe obuwie :D

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1