WYGRANA W KONKURSIE RESERVED I WARSZTATY W SOPOCIE

Kilka tygodni temu, dzięki wygranej w organizowanym przez markę Reserved konkursie na festiwalową stylizację, miałam przyjemność ucze...


Kilka tygodni temu, dzięki wygranej w organizowanym przez markę Reserved konkursie na festiwalową stylizację, miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach "Festival Chic" w sopockiej Zatoce Sztuki. Choć 11-godzinna podróż PKP (w jedną stronę) kwalifikuje się do top 10 w kategorii trauma życia, dzień spędzony w Sopocie był niezwykle przyjemny. Samo miasto, odwiedzone przeze mnie po raz pierwszy, zachwyciło mnie, i postanowiłam odwiedzić je na dłużej w niedalekiej przyszłości. 


Miałam przyjemność poznać przemiłą stylistkę z prawdziwego zdarzenia (wszak mam wrażenie, że to określenie bywa ostatnio mocno nadużywane). Natalia Paku Sukuda pracuje m. in. dla Harper's Bazaar, ale mnie najbardziej zainteresowało jej szalone życie dzielone między Londyn, Tokio, Pekin, i oczywiście Polskę. Uwielbiam podróżujących ludzi, niemal zawsze są ciekawi i otwarci, bo nic nie poszerza horyzontów tak, jak obcowanie z innymi kulturami. Natalia służyła radą w doborze naszych festiwalowych stylizacji, lecz przyznam nieskromnie, że zestaw, który stworzyłam, został zaaprobowany bez zastrzeżeń ;)) 



Czułam się w nim tak dobrze, że tutaj pokazałam wam się wam już w niemal identycznym zestawie. Dzięki, Reserved! 


zdjęcia 1, 2, 4 pochodzą ze strony https://www.facebook.com/ReservedPL?fref=photo 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie dziwię się, że wygrałaś. zestaw jest świetny. Kapelusz, kombinezon, buty - super. Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć to było trochę inaczej, wysłałam któryś z poprzednich zestawów, dzięki czemu wygrałam udział w tych warsztatach i ubrania, które sobie wybrałam :)

      Usuń
  2. Mega zazdroszczę ,a zaprezentowany zestaw jest świetny . Najbardziej podobają mi się buty i plecak . Chętnie sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) wszystko naprawdę jak należy. Cieszę sie z Twojej wygranej i mam nadzieje ze pobyt w Sopocie należał do Twoich ulubionych :)


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Było świetnie, Sopot jest piękny!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Było świetnie, Sopot jest piękny!

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1