PARTY LIKE A LORD!

Tym razem chcę podzielić się z wami moim najnowszym odkryciem na polu muzyki. Może  pamiętacie, że gram na skrzypcach - jeśli nie, zap...


Tym razem chcę podzielić się z wami moim najnowszym odkryciem na polu muzyki. Może pamiętacie, że gram na skrzypcach - jeśli nie, zapraszam do lektury tego wpisu. Skrzywienie zawodowe sprawia, że jestem dość wybredna w stosunku do tak zwanej muzyki popularnej, której zdarza się przyprawić mnie o mdłości, ale do rzeczy. Dzięki współpracy z Lordem Somersby otrzymałam zaproszenie na koncert brytyjskiej wokalistki Ella Eyre, o której nigdy wcześniej nie słyszałam, a po przesłuchaniu kilku jej utworów zostałam oczarowana!

Jeśli chcecie uczestniczyć w imprezie pod hasłem "Party Like a Lord" - wystarczy kupić Somersby, wpisać kod znaleziony pod kapslem lub kluczykiem na stronie www.somersby.pl, a następnie rozwiązać zadanie konkursowe... i oczywiście trzeba mieć ukończone 18 lat! ;) Co tydzień wybierane są najlepsze zgłoszenia, nagradzane biletami na koncert. Impreza odbędzie się 27-go września w przestrzeni Instytutu Wysokich Napięć przy ul. Mory 8 w Warszawie, start o 20:30. 

Somersby zadba nie tylko o zapokojenie głodu wrażeń, ale i żołądka -  za sprawą pysznych drinków i jedzenia serwowanego w foodtrackach. Do zobaczenia! :)


A oto piosenka, którą Ella Eyre wraz z zespołem Rudimental podbiła listy przebojów - "Waiting all night" - pewnie dobrze wam już znana.



You Might Also Like

2 komentarze

  1. spodnie są świetne!

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne podarciuchy :D :) u mnie podobnie, zapraszam :) http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1