Casual as usual

Nie mam ostatnio czasu na robienie zdjęć, stąd postanowiłam dziś wygrzebać z czeluści dysku kilka fotek pewnego najzwyklejszego zwyklak...


Nie mam ostatnio czasu na robienie zdjęć, stąd postanowiłam dziś wygrzebać z czeluści dysku kilka fotek pewnego najzwyklejszego zwyklaka, o których zupełnie zapomniałam.  Zostały zrobione kilka tygodni temu, jeszcze w Monachium, a ta haftowana (?) bluzka i jej bliźniaczka - sukienka (o, ta) to jedne z najlepszych zakupów wyprzedażowych tego lata, uwielbiam je! Dziurawe spodnie z Sinsaya pokazywałam już na blogu z milion razy - to jedna z tych par jeansów, które nosi się na okrągło, aż z czarnych  zrobią się szare, a przetarta kieszeń zdradzi miejsce noszonego przez nas telefonu ;) 

ph. Natalia Kmita

Bluzka Mango, jeansy Sinsay, buty Isabel Marant, torba Reserved // Mango blouse, Sinsay jeans, Isabel Marant boots, Reserved bag

You Might Also Like

6 komentarze

Flickr Images

UA-45510665-1