STYLE GUIDE: California Girl

Dziś dla odmiany pojawią się na blogu wzory i kolory :) Przeglądając blogi dziewczyn z Kalifornii wszystkie chyba myślimy to samo - wyg...

Dziś dla odmiany pojawią się na blogu wzory i kolory :)

Przeglądając blogi dziewczyn z Kalifornii wszystkie chyba myślimy to samo - wygrały los na loterii, wieczne wakacje, słońce na okrągło. Co to za sztuka wyglądać dobrze przy takich funduszach, robić dobre zdjęcia przy takich warunkach? ;) Przyznam, że choć to nie mój styl, bardzo lubię podglądać te dziewczyny, a moimi faworytkami są Karla z bloga Karla's Closet i Julie z Sincerely Jules.

Kalifornijski styl to luz, brak zadęcia i przejmowania się regułami, łączenie kolorów, wzorów i faktur. Nazwałabym go dość ryzykownym - jeśli nie posiadamy naturalnej łatwości w mieszaniu stylów, próba osiągnięcia takiego wyglądu może skończyć się komicznie i tandetnie. Moro, kwiaty, wzory etniczne, pantera, hafty, koronki, ćwieki, kropki, metaliczne tkaniny - wszystkie chwyty dozwolone, dopóki wyglądamy dobrze!



Dziewczyny z Kalifornii szczególnie upodobały sobie ombre, a najczęściej wybierana przez nie fryzura to naturalnie wyglądające, luźne fale w lekkim nieładzie. Taki efekt pomoże nam uzyskać spsikanie włosów sprayem z solą morską, a następnie ugniatanie ich palcami. A Karla (zdj. 3) to chyba jedyna kobieta na świecie, która sprawia, że patrząc na nią, mam ochotę natychmiast ściąć moje długie włosy :) 

Biżuterii używamy w nieograniczonej ilości, łączymy metal z festiwalowymi, plecionymi bransoletkami, a dodatkiem obowiązkowym jest zegarek boyfriend z wielką tarczą! Osobiście zakochałam się w bransoletce "z okiem" z drugiego zdjęcia, lecz nigdzie nie spotkałam podobnej - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?



1. MICHAEL KORS (podobny znajdziecie TUTAJ) 2. ASOS 3. RIVER ISLAND 4. MARC BY MARC JACOBS 


Obowiązkowym elementem garderoby są szorty, a świetnym do nich dodatkiem - kalifornijska opalenizna ;)


...a ta różowa ramoneska z Asosa szturmem podbiła moje serce!

                                                      1. ASOS 2. ZARA 3. ZARA 4. ASOS


zdjęcia inspiracji z Tumblra, kolaże autorstwa mojej skromnej osoby

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie przygotowany post. Do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne propozycje, podoba mi się ostatnia ramonezka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wpis. : ) Baaardzo podoba mi się 4 stylizacja, jest rewelacyjna! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1