Total black is always a good idea

Oversize'owy płaszcz, który miałam na sobie już w tym poście , to aktualnie mój numer jeden wśród okryć na jesień (oby jeszcze dług...

Oversize'owy płaszcz, który miałam na sobie już w tym poście, to aktualnie mój numer jeden wśród okryć na jesień (oby jeszcze długo była dla nas tak łaskawa!). Czerń od stóp do głów sama w sobie robi stylizację - trzeba się natrudzić, żeby to zepsuć. Total black jest tak banalnym rozwiązanie, a ja paradoksalnie czuję się w nim wyjątkowo. Czerń noszona świadomie jest mocna, zdecydowana, daje znak naszemu otoczeniu, że i my takie jesteśmy. W czerni jestem naprawdę pewna siebie. Tak, ubrania naprawdę oddają nasza osobowość, o ile tylko staramy się właściwie nimi posługiwać. 


 ph. Andrzej Warmiński

Płaszcz H&M, sukienka TUTAJ, torebka Mango, okulary Reserved, buty New Look // H&M coat, dress HERE, Mango bag, Reserved sunnies, New Look boots

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Super, że nie ma żadnego przełamania kolorystycznego. Czerń rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty robią wrażenie;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny płaszcz :) Własnie sobie uświadomiłam, że sama nie mam czarnego, o zgrozo, a to przecież podstawa ubraniowa O_O A czerń lubię, też właśnie pokazałam na blogu total black look, tylko w trochę lżejszej wersji ;)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, koniecznie się w zaopatrz w jakiś czarny egzemplarz :)

      Usuń
  4. Najlepsza jest czerń ♥ Piękne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszczyk:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie! Jaram się tym lookiem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie umiem ubierać się tylko w czerń, ale takie zestawy zawsze mnie zachwycają. Wyglądasz oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  8. You look adorable! Love the boots!
    www.imperfectmuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1