Boyfriends

Od dawna już nie pokazywałam się na blogu w boyfriendach, dziś postanowiłam więc stworzyć prosty (tak dla odmiany ;)) zestaw z luźnymi...


Od dawna już nie pokazywałam się na blogu w boyfriendach, dziś postanowiłam więc stworzyć prosty (tak dla odmiany ;)) zestaw z luźnymi jeansami w roli głównej. W ostatnim czasie, co widać na blogu, niemal zupełnie ograniczyłam kolory noszonych przeze mnie ubrań do bieli, czerni, no i niebieskiego, za sprawą denimu. W zupełności mi to wystarcza, w tak prostych outfitach czuję się jak w drugiej skórze. A temat pogody nie należy może do superinteresujących, ale jak tu się powstrzymać - droga jesieni, błagam o same dni tak słoneczne, jak dzisiejszy! Perspektywa mroźnych ranków, krótkich dni i zbyt długich wieczorów sprawia, że mam ochotę krzyknąć Wake me up in july...


ph. Sandra Jurczyńska :)

Jeansy H&M, szpilki Stradivarius, torebka, kurtka i T-shirt Mango, okulary Reserved / H&M jeans, Stradivarius heels, Mango bag, biker and T-shirt, Reserved sunnies

You Might Also Like

18 komentarze

  1. I taką Ciebie lubię najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje do Ciebie taki styl, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! ja nie mam jeszcze boyfriendów nad czym bardzo ubolewam :P.
    Co do samych zdjęć - niesamowicie mi się podobają. Wybrałaś genialne tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a w boyfriendy zaopatrz się czym prędzej! :)

      Usuń
  4. To ostatnio moje ulubione połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia - nie przepadam za takimi spodniami, ale Tobie bardzo pasują, bardzo ciekawa i przemyślana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo mówić ! 100% tego co lubię oglądać na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja idealne zestawienie kolorystyczne jak i całe połączenie
    bardzo ładna dziewczyna i rewelacyjnie wykonane zdjęcia

    Zapraszam do siebie
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/new-look-w.html?showComment=1413006838739#c2938785877816312641

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your outfit,you look stunning.Too bad I can't understand what you wrote but I'm sure it's really interesting <3

    FASHION with VALENTINA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you and sorry, it seems like I should start translating my posts ;) Hugs!

      Usuń
  9. świetny look ;-) bardzo mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1